کد خبر : 1670300 | 05 اسفند 1398 ساعت 10:35 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک رویایی سرآسیایی در یحیی تایم(عکس)

مشهدی‌ها پس از دو شکست سخت در آسیا، در لیگ مجددا به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" کسب سه پیروزی در 13 مصاف آخر تنها نماینده خراسان در لیگ و آسیا، سرمربی جوان شهر خودرو و شاگردانش را به لبه پرتگاه حذف از آسیا و خداحافظی با تیم های برتر جدول رسانده بود.

 

کارنامه پر شکست شهر خودرو در فصل جاری لیگ و حذفی برابر تیم های خوزستانی، نگرانی هواداران مشهدی را که حتی نه در بازی های آسیا، که دیروز در لیگ هم از تماشای بازی تیمشان محروم بودند را برای سقوط از پرتگاه دوچندان می‌کرد.

 

جریان بازی انتقامی دیروز هم برای تلافی شکست برابر نفت MIS در جام حذفی، خیلی زود به ضرر مشهدی‌ها شد؛ روی یک ارسال توپ رحمتی توپ اول را با واکنشی خوب دفع کرد اما در بازگشت دوباره توپ ناکام ماند و غفلت دفاع مشهدی‌ها گل اول را برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

 

نیمه نخست و بعد از گل نفت، حملات گاه و بی‌گاه مشهدی‌ها روی دروازه شهر خودرو ثمری نداشت؛ آمار ضعیف 8 بازی بدون گل زده در 13 دوئل پایانی‌شان شهادت می‌داد که آنها هر چه آمار دفاعی‌شان خوب است، در خط حمله زهردار ظاهر نمی‌شوند.

 

اما با شروع نیمه دوم و تداوم حملات، سرانجام شوت غافلگیر کننده قاسمی نژاد مشهدی‌ها را به بازی برگرداند و سوپرگل امین، سرآسیایی را پیش از دوئل بزرگ و حیثیتی برابر یحیی به بازگشت و کسب نتیجه امیدوار کرد.

 

1480598

 

حملات شهر خودرو پس از گل تساوی ادامه دار بود تا اینکه سرانجام روی ارسال توپ و واکنش ضعیف دفاعی نفتی‌ها، مرادمند با ضربه‌ای مهار نشدنی در واپسین ثانیه‌های بازی گل برتری را برای شهر خودرو به ثمر رساند؛ گل مرادمند در تایم پایانی بازی یا همان به اصطلاح یحیی تایم مشهدی‌ها باعث شد تا سرآسیایی با پیروزی دراماتیک تیمش را مهیای رویارویی با مربی سابق کند.

 

حالا با این کامبک رویایی و روحیه بخش در سکوت ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش باید سه روز برنامه تمرینی فشرده را دنبال کنند و پنجشنبه در آزادی در دیداری حیثیتی پا به میدان بگذارند.

 

تقابل با یحیی گل محمدی که حتی برای هواداران مشهدی که او را رفیق نیمه راه می‌دانند یک بازی انتقامی هم به شمار می‌رود.

 

این دیدار براساس برنامه از پیش اعلام شده قرار است ساعت 18:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

دیدگاه‌ها