کد خبر : 1670321 | 05 اسفند 1398 ساعت 12:00 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیتار ارسلان مقابل رفقا کوک نبود

توقف بدموقع ماشین گلزنی استقلال

مهاجمی که با گلزنی های متوالی در بازی های گذشته همه را برای شنیدن آهنگی جدید از گیتارش بدعادت کرده بود مقابل رفقای سابق در نواختن ساز ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری بدون شک بهترین خرید زمستانی فرهاد مجیدی است. این بازیکن که در روزهای ابتدایی نیمکت نشین زوج قائدی – دیاباته بود با مصدومیت این مهاجمان به انتخاب اول سرمربی تبدیل و خیلی زود جواب این اعتماد را داد تا به ماشین گلزنی جدید آبی ها بعد از زوج ویرانگر لقب بگیرد.


ارسلان که گلزنی هایش در لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا هم کشیده شد تا بعد از هر بار گلزنی طرفداران در انتظار نواختن آهنگی جدید از گیتار او باشند در بدترین برهه ممکن مقابل رفقای سابقش در ذوب آهن موتور گلزنی هایش خاموش شد تا ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برای اولین بار در این هفته ها شاهد نمایشی از ارسلان باشد که کمتر از او دیده شده بود.

 

1480622


موتور گلزنی ارسلان مطهری مقابل تیم سابقش ذوب آهن در حالی خاموش شد که در دو بازی اخیر در لیگ سه گل و در لیگ قهرمانان آسیا نیز سه گل برای استقلال زده بود اما نمایش این مهاجم مقابل سبزهای اصفهانی اصلا چیزی نبود که انتظار می رفت از همین رو تنها 80 دقیقه در زمین ماند و بعد جای خود را به بازیکن دیگری داد.


طرفداران استقلال حالا با توجه به ادامه مصدومیت شیخ دیاباته که گفته می شود تا روزهای ابتدایی سال نو ادامه خواهد داشت از ارسلان مطهری انتظار ادامه روند گلزنی همچون گذشته را دارند. ارسلان به همراه قائدی تازه از مصدومیت رها یافته وظیفه سختی در ادامه راه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

 

1480621

دیدگاه‌ها