کد خبر : 1670334 | 05 اسفند 1398 ساعت 11:56 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سید، چشم امید مشهدی‌ها؛

دوباره آزادی و رحمتی؛ پرسپولیس و یحیی از راه رسیدند

سنگربان شهر خودرو بعد از دو نمایش نه چندان راضی کننده حالا باید برابر رقیب سنتی به میدان برود.

دوباره آزادی و رحمتی؛ پرسپولیس و یحیی از راه رسیدند

به گزارش "ورزش سه" آقای کلین شیت در دربی حالا بار دیگر باید در لباس جز آبی استقلال در آزادی برابر پرسپولیس صف آرایی کند؛ آنهم در دوئلی که یک سو آن جز پرسپولیس و هواداران‌اش، یک چهره ویژه به نام بحیی گل محمدی قرار دارد.

 

مهدی رحمتی در سه بازی اخیر آسیایی و لیگ‌اش با پیراهن شهر خودرو، نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد؛ البته او برابر الهلال نمایش بدی نداشت اما برابر پاختاکور، روز بدی را در تاشکند گذراند. دیروز هم که در لیگ خبری از کلین شیت نبود و رحمتی علی رغم دفع توپ اول قربانی غفلت خط دفاعی‌اش شد و دروازه‌ا‌ش را باز شده دید تا با دریافت 13 گل در 20 بازی به استقبال رویارویی با معلم و مربی سابق خود برود.

 

البته رحمتی در پیروزی دیروز تیمش نقش انکار ناپذیری داشت؛ او که امسال عهد بسته بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود نبندد، دیروز رهبر تیمش در میدان بود و گاهی تا میانه زمین جلو می‌آمد تا تجربه خود را به همبازیان‌اش منتقل کند و از یک شکست خانگی جلوگیری کند.


حالا سید مشهدی‌ها که یکی از ستارگان فراموش نشدنی ادوار داربی با رکورد خارق العاده 9 کلین شیت به شمار می‌رود، باید با کوله بار تجربیات خود از مصاف با پرسپولیس با تیم های مختلف به ورزشگاه آزادی بار دیگر پا بگذارد.

 

رحمتی در بازی رفت و در پیروزی یحیی تایم‌طور مشهدی‌ها، توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و از سوی دیگر باید گفت پنجشنبه می‌تواند آخرین تقابل سنگربان سابق و فعلی تیم ملی هم رخ دهد.

 

جایی که بیرانوند و رحمتی باید در راند دوم تقابل‌شان در لیگ نوزدهم به میدان بروند؛ راند اول را رحمتی هم در نتیجه کلی بازی و هم در ثبت کلین شیت پیروزمندانه از میدان خارج شد و حالا بیرو برای یک خداحافظی دلچسب از رفیق خود، انتظار رحمتی در آزادی را می‌کشد.


پیروزی برابر پرسپولیس، فارغ از نخستین دبل تاریخ شهر خودرو برابر سرخپوشان، یک انتقام بزرگ و حیثیتی برای مشهدی‌ها به شمار می‌رود؛ سرآسیایی سرمربی جوان مشهدی‌ها هم سودای این مهم را در سر می‌پروراند و بدون شک روی مهدی رحمتی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

به طور خلاصه باید نوشت، جمعه در آزادی روز معمولی نخواهد بود؛ بازگشت دوباره رحمتی، دوئل او با پرسپولیس، انتقام جویی مشهدی‌ها از مربی سابق و هزار و یک دلیل دیگر می‌تواند روزی ویژه را در سکوت قریب الوقوع آزادی به دلیل کرونا رقم بزند.

 

عکس:احمد هادی

 

1480640

 

 

 

 

دیدگاه‌ها