کد خبر : 1670342 | 05 اسفند 1398 ساعت 12:13 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی تیم ملی جوانان به خاطر کرونا لغو شد

اردوی تیم ملی جوانان در اسفند ماه به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران لغو شد.

اردوی تیم ملی جوانان به خاطر کرونا لغو شد 

به گزارش "ورزش سه"، به خاطرشیوع ویروس کرونا در ایران همه بازی های لیگ  در روزهای آتی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و حتی این احتمال وجود دارد که بازی ها تعطیل شود. برهمین اساس فدراسیون فوتبال اردوی تیم های ملی در اسفند ماه را لغو کرده است تا با مهار این ویروس شرایط به روزهای عادی برگردد. 

 

تیم ملی جوانان هم همانند تیم ملی نوجوانان برای حضور در بازی های جام ملتها و انتخابی جام جهانی آماده می شود. مقدماتی جام ملتهای جوانان آسیا سال آینده در تاشکند برگزار می شود. طبق برنامه ی از پیش تعیین شده قرار بود تیم ملی جوانان اسفند ماه اردوی داخلی جدیدی را برگزار کند که این اردو همان طور که اشاره شد به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران لغو شده است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان از سمت خود استعفاء کرده است. در صورت موافقت فدراسیون فوتبال با استعفای این مربی موفق احتمالا کمیته فنی در روزهای آینده سرمربی جدید تیم ملی جوانان را معرفی خواهد کرد. 

 

تیم ملی جوانان با هدایت سیروس پورموسوی در بازی های مقدماتی جام ملت ها 9 گل به تیم قرقیزستان، نپال و امارات زد و با 9 امتیاز به مرحله نهایی جام ملت ها صعود کرد.

دیدگاه‌ها