کد خبر : 1670365 | 05 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش رم برای دائمی کردن ستاره سابق منچستریونایتد

باشگاه رم قصد دارد کریس اسمالینگ ستاره سابق منچستریونایتد که به عنوان بازیکن قرضی به این تیم ایتالیایی ملحق شده را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

تلاش رم برای دائمی کردن ستاره سابق منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا، سرمربی آ اس رم تایید کرد که این باشگاه ایتالیایی قصد دارد کریس اسمالینگ، ستاره انگلیسی سابق منچستریونایتد که به صورت قرضی در این تیم ایتالیایی توپ می‌زند را با امضای یک قرارداد دائمی به خدمت بگیرد.

 

اسمالینگ در حال حاضر با یک قرارداد قرضی به مدت یک فصل از یونایتد به شهر رم رفته و با پیراهن آ اس رم در استادیوم اولیمپیکو بازی می‌کند. اسمالینگ که دفاع وسط است در بازی‌هایش برای رم با تحسین زیادی مواجه شده و در میان هواداران رم طرفداران زیادی پیدا کرده است. بر اساس گزارش‌های اخیر حالا باشگاه رم مصمم است که اسمالینگ را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

1480688

 

اسمالینگ تا این لحظه با پیراهن جالوروسی 26 بازی انجام داده و در این بازی‌ها دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است که برای یک مدافع آمار بسیار خوبی است.

 

فونسکا، سرمربی رم در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:" کریس مرد بزرگی است و فوق‌العاده حرفه‌ای است. سازگار شدن با فوتبال ایتالیا برای او خیلی راحت بود. در باشگاه رم همه کریس را دوست دارند چون او فوتبالیست حرفه‌ای و بزرگی است".

 

سرمربی آ اس رم در ادامه گفت:" من مایلم کریس در اینجا بماند. ما در حال صحبت با او و با باشگاه قبلی‌اش هستیم. نمی‌دانم شرایط یونایتد چیست و آیا چنین اتفاقی ممکن است یا نه ولی من دوست دارم شاهد ماندگار شدن کریس اسمالینگ در رم باشم چون او برای ما بازیکن بزرگی است".

 

دیدگاه‌ها