کد خبر : 1670383 | 05 اسفند 1398 ساعت 15:12 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوکا، هدیه ای آسمانی برای بسکتبال ایران(عکس)

حامد حدادی بازیکن فراموش نشدنی بسکتبال ایران و آسیا طبق معمول از ارکان اصلی پیروزی های تیم کشورمان در پنجره نخست بود.

کوکا، هدیه ای آسمانی برای بسکتبال ایران(عکس)

به گزارش ورزش سه ،حدادی که پس از شیوع ویروس کرونا در چین و نیمه تمام ماندن لیگ CBA مانند همه بازیکنان خارجی حاضر در لیگ چین به کشور خود بازگشته بود، تمرینات انفرادی اش را در ایران ادامه داد تا همچنان فرم مطلوب خود را برای بازی های ملی حفظ کند. حدادی در هر دو بازی پنجره نخست مرد اول میدان بود.


او برابر سوریه با ۱۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۹ پاس گل و ۵ بلاک شات به کارایی ۳۲ دست یافت و تنها یک پاس گل تا ثبت تریپل دبل در این دیدار فاصله داشت. در بازی برابر قطر هم با ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس گل، یک توپ ربایی، ۲ بلاک شات و کارایی ۲۵ چهره برجسته میدان شناخته شد.


کلاس بازی حدادی بی گمان فراتر از آسیاست و حتی به زعم برخی کارشناسان در یورولیگ هم سنتری با کیفیت حدادی وجود ندارد. تنها ننگرانی او اما بلاتکلیفی اش در بازی های باشگاهی است. البته گفته می شود رقابت های CBA از نیمه فروردین از سر گرفته خواهد شد و حامد باید پس از تعطیلات نوروز به چین و تیم نانجینگ مانکی کینگز بازگردد.

 

1480721


به یقین حامد  حدادی ابرستاره تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود. بازیکنی که هدیه ای آسمانی برای بسکتبال ایران محسوب می شود و کسی نمی تواند خاطرات او را تکرار کتد.


هرچند برخی نگران سن و سال حدادی هستند اما خوشبختانه بازیکنان پست ۵ حتی تا ۴۰ سالگی هم می توانند در بالاترین سطح بازی کنند و لبرون جیمز، فوق ستاره لیکرز هم حالا با ۳۶ سال سن در NBA می درخشد. حدادی می تواتد با تمرینات منظم و زندگی حرفه ای تا سه چهار سال دیگر تیم ملی ایران را همراهی کند.

 

1480719

 

1480718

دیدگاه‌ها