کد خبر : 1670530 | 06 اسفند 1398 ساعت 11:30 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارنامه جالب عنایتی؛ 7 بازی بدون باخت

تیم سرخپوشان پاکدشت در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با هدایت رضا عنایتی تاکنون شکستی را تجربه نکرده است.

کارنامه جالب عنایتی؛ 7 بازی بدون باخت 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در 7 بازی که انجام داده در 3 بازی پیروز شده و در 4 بازی دیگر به نتیجه مساوی دست یافته است و هم اکنون با 32 امتیاز از 24 بازی در رده دهم جدول قرار دارد و یک بازی معوقه هم در کارنامه دارد. البته این تیم با توجه به امتیازات حساسی که در دور رفت بازی ها از دست داده شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر ندارد؛ هر چند که با ادامه ی این روند می تواند صعود به لیگ برتر را برای فصل های بعد تجربه کند. برای خیلی از تیم ها صعود به لیگ برتر به یکباره رخ نداده؛ نمونه اش مس رفسنجان که الان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و گزینه ی اصلی برای قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر است، سال های سال حضور در لیگ یک را تجربه کرده است. 

 

رضا عنایتی این فصل به جرگه مربیان پیوسته. او ابتدای فصل با قشقایی شروع خوبی در بازی های دسته اول داشت اما به دلیل مشکلات مالی این روند تداوم نداشت. به نظر می رسد این مربی جوان در سرخپوشان آرامش زیادی برای کار کردن دارد بطوریکه در همین هفته های ابتدایی حضور در این تیم توانسته با القای ایده های تاکتیکی خود نتیجه گیری را آغاز کند. 

 

گقتنی است در رقابت های این فصل لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شوند. قرار است در فصل آتی سهمیه ی صعود به 2.5 تیم افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها