کد خبر : 1670531 | 06 اسفند 1398 ساعت 11:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نیکو کوواچ به انتقاد بازیکنان سابق بایرن

نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ مدعی شد در دوران هدایت این تیم تبدیل به سرمربی بهتری شده است.

واکنش نیکو کوواچ به انتقاد بازیکنان سابق بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روند پرفراز و نشیب نتایج بایرن مونیخ در اوایل فصل باعث شد در نهایت مدیران این تیم تصمیم به تغییر سرمربی گرفته و هانسی فلیک را به جای نیکو کوواچ به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند. بعد از جدایی نیکو کوواچ، برخی بازیکنان نسبت به عملکرد او انتقاد کردند که سرمربی جوان کروات تاکید کرد اهمیت چندانی به این مسائل نمی دهد.

 

1447673

 

نیکو کوواچ گفت: "من امروز با هانسی فلیک تلفنی صحبت کرده، تولدش را به او تبریک گفتم و برای فلیک در دیدار مقابل چلسی آرزوی موفیت کردم. تصورم بر این است که در تابستان به دنیای مربیگری باز خواهم گشت، اما تیم بعدی ام نمی تواند بزرگ تر از بایرن مونیخ باشد. لیگ های خوب زیادی مانند سری آ و لیگ برتر وجود دارند و کار کردن در بوندسلیگا نیز همچنین جالب خواهد بود."

 

نیکو کوواچ در مورد انتقاد برخی بازیکنان بایرن مونیخ بعد از جدایی او گفت: "بسیاری از افراد چیزهای زیادی می گویند. شما لازم نیست همه مسائل را جدی بگیرید. من همیشه رو به جلو نگاه می کنم و به اتفاقات گذشته کاری ندارم.

 

بعد از گذشت این مدت فقط می توانم بگویم در بایرن مونیخ تبدیل به سرمربی بهتری شدم. دوران من در مونیخ موفق بود و من چیزهای زیادی را یاد گرفتم. من از اینکه چنین شانسی داشتم بسیار خوشحالم، زیرا همه سرمربیان می خواهند روزی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گیرند و فقط عده معدودی می توانند به این هدف دست یابند."

 

 

دیدگاه‌ها