کد خبر : 1670670 | 06 اسفند 1398 ساعت 21:44 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی، در آماده‌ترین شرایط طول عمرش

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار امشب این تیم با چلسی از رابرت لواندوفسکی ستاره گلزن این تیم تقدیر کرد و گفت او در آماده‌ترین وضعیت طول عمر خود قرار دارد.

لواندوفسکی، در آماده‌ترین شرایط طول عمرش

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی موقت بایرن مونیخ با ستایش از رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی گلزن این تیم در آستانه دیدار امشب باواریایی‌ها مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید لواندوفسکی در حال حاضر در آماده‌ترین وضعیت طول عمر خود قرار دارد.

 

لواندوفسکی 31ساله در فصل جاری در 32 مسابقه رسمی برای بایرن مونیخ 38 گل به ثمر رسانده و صرفا در مرحله گروهی چمپیونزلیگ امسال 10 گل برای بایرن زده است.

 

1481162

 

هانسی فلیک در گفتگو با خبرنگاران درباره مهاجم لهستانی تیم خود گفت:" رابرت در آماده‌ترین وضعیت طول عمر خود قراردارد. او از نظر بدنی در اوج آمادگی است و سرشار از اعتماد به نفس است. رابرت این روزها روی روال گلزنی قرار دارد ولی او در عین حال بازیکنی در خدمت تیم است که به عقب برمی‌گردد و به خط دفاعی هم پوشش می‌دهد".

 

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه صحبتهایش گفت:" الان دقیقا یادم نیست رابرت در فصل جاری برای ما دقیقا چه تعداد گل زده ولی می‌دانم آمار او یکی از بهترین آمارهای گلزنی است. ما امیدواریم روند گلزنی او در بازی مقابل چلسی هم ادامه داشته باشد".

 

 

دیدگاه‌ها