کد خبر : 1670540 | 06 اسفند 1398 ساعت 12:03 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه نگاه‌ها به کمیته اجرایی ACL

چهارشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار قاره کهن

فردا روز تعیین کننده ای برای فوتبال آسیا خواهد بود چون با شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها همه نگاه ها به تصمیم سرنوشت ساز کمیته اجرایی ACL دوخته شده است.

چهارشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار قاره کهن

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا که اولین بار در چین مشاهده شد و حالا برخی کشورهای دیگر از جمله ایران، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و عراق را در برگرفته است باعث شد تا برگزاری بازی های فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا تحت الشعاع قرار بگیرد.


در حالی که خبرهای بسیار زیادی در خصوص واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به این اتفاق منتشر شده است برخی رسانه های مطرح حاشیه خلیج فارس از نشست اضطراری کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا برای بررسی ابعاد این بیماری و تاثیر آن در برگزاری بازی های ACL خبر دادند. بنا به ادعای این رسانه ها قرار است فردا تصمیمی سرنوشت ساز برای تعطیلی این فصل لیگ قهرمانان اتخاذ شود.


رسانه های عربستانی با بازتاب گسترده اخبار مربوط به ویروس کرونا در ابتدا از تاخیر در برگزاری بازی ها تا ماه آگوست 2020 خبر دادند اما در ادامه این اخبار مدعی شدند که هیچ بعید نیست با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های این فصل لیگ قهرمانان لغو و بازی ها از سال 2021 بار دیگر در دستور کار قرار بگیرد.


با این تفاسیر فردا تا قبل از ظهر به وقت تهران تصمیمی سرنوشت ساز از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و کمیته اجرایی به بیرون درز خواهد کرد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در برنامه های آتی ورزش فوتبال کشورهای مختلف قاره کهن بگذارد به خصوص برای ایرانی ها که تقویم فشرده بازی های آنها مانع از تصمیمی مناسب برای مقابله با ویروس کرونا است.

دیدگاه‌ها