کد خبر : 1670583 | 06 اسفند 1398 ساعت 15:07 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

پپ اصرار به تمدید داشت

کروس: تمدید با بایرن به خاطر گواردیولا اشتباه بود

تونی کروس معتقد است با وجود اصرار پپ گواردیولا، بهترین راه برای او جدایی از بایرن بود و از انتخاب رئال بسیار خوشحال است.

کروس: تمدید با بایرن به خاطر گواردیولا اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره آلمانی رئال پس از جام جهانی 2014 و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از بایرن به رئال پیوست؛ در حالی که از یونایتد هم پیشنهاد دریافت کرده بود. در آن مقطع پپ گواردیولا سرمربی بایرن بود و سخت با جدایی کروس مخالفت می کرد اما در نهایت او بهترین راه را جدایی از بایرن و انتقال به رئال دانست.

کروس با پیراهن رئال سه بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد و قصد دارد در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کند. کروس البته همچنان قدردان گواردیولا است.

 

 

1480995

 

 

او در مورد پپ به اتلتیک گفت:« خط میانی بزرگترین نگرانی پپ در بایرن بود. با او هواداران به درک دیگری از فوتبال رسیدند و تغییر سبک آشکار در بازی هافبک ها را دیدند. سخت گیری های او باعث شد تا بایرن، نمایش های درخشانی ارائه دهد.»

 

کروس در مورد احتمال همکاری مجدد با گواردیولا گفت:« بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد چرا که می خواهم با پیراهن رئال از فوتبال خداحافظی کنم.»

 

تمدید با بایرن:« دوست داشتم با پپ در بایرن ادامه دهم و واضح است که می توانستم قراردادم را تمدید کنم ولی معتقدم تمدید با یک باشگاه تنها به خاطر سرمربی، اشتباه است. اگر 5 ساله تمدید می کردم و پپ زودتر می رفت، آن قوت چه می شد؟ گواردیولا دو سال پس از جدایی من از بایرن به سیتی رفت و هنوز هم با یکدیگر در ارتباطیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و همواره قدردانش هستم.»

 

پیوستن به رئال:« دیوید مویس سرمربی وقت یونایتد به دیدنم آمد و تقریبا کارم با یونایتد تمام شده بود ولی او اخراج شد و فن خال به جایش آمد. مدتی از یونایتد خبری نشد و جام جهانی برزیل از راه رسید. سپس از آنچلوتی(سرمربی وقت رئال) پیغامی دریافت کردم و برای پیوستن به رئال تردید نکردم. از انتخابم نیز بسیار خوشحالم.»

 

 

دیدگاه‌ها