کد خبر : 1670587 | 06 اسفند 1398 ساعت 15:27 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

طلسم ویژه زیدان؛ زیزو به پپ باج نمی دهد

زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال همواره در مراحل حذفی لیگ قهرمانان موفق ظاهر شده است.

 طلسم ویژه زیدان؛ زیزو به پپ باج نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، ماه دسامبر وقتی قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و مشخص شد که رئال باید به مصاف سیتی برود، بسیاری از هواداران رئال این قرعه را مناسب می دانستند. در آن مقطع سیتی از یونایتد در لیگ برتر شکست خورده بوده و به نظر می رسید پپ گواردیولا در این تیم به بن بست رسیده است. در عوض رئال پس از یک نمایش بزرگ برابر پی اس جی، توانسته بود بروژ را 1-3 شکست دهد و در لالیگا نیز وضعیت بسیار خوبی داشت.

 

 

1480984

 

 

کمتر از سه ماه بعد، شرایط متفاوت شده است. سیتی هرچند لیگ را از دست داده ولی در رقابت برای کسب رتبه دومی هفته های اخیر به بردهای متوالی دست یافته است اما رئال با از دست دادن 5 امتیاز برابر سلتا و لوانته، صدر را به بارسلونا واگذار کرد. به خصوص شکست اخیر برابر لوانته و ضعف گلزنی مفرط در این تیم، تردیدها را افزایش داده است.

امید رئالی ها اما به آمار و ارقام زیدان در لیگ قهرمانان است. او به عنوان بازیکن، یک بار با رئال فاتح این جام شد. سپس در لادسمیا دستیار آنچلوتی بود و به عنوان سرمربی نیز سه بار متوالی توانست فاتح چمپیونزلیگ شود.

فصل 16-2015 رئال با زیدان در مراحل حذفی به ترتیب رم، ولفسبورگ و سیتی را حذف کرد. فصل 17-2016 رئال با هدایت زیدان توانست به ترتیب بر ناپولی، بایرن و اتلتیکو چیره شود و در فصل 18-2017 نیز کهکشانی ها پس از کنار زدن پی اس جی، یوونتوس و بایرن، راهی فینال شدند و با شکست لیورپول، جام سیزدهم خود را بالای سر بردند.

زیدان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان همواره توانسته رئال را سربلند به دور بعد برساند و در این اوضاع و احوال بد رئال، تنها خوشبینی هواداران به همین تاریخچه مثبت زیزو است.

 

 

1477461

 

دیدگاه‌ها