کد خبر : 1670599 | 06 اسفند 1398 ساعت 16:17 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ استرسی نداریم

راموس: زمان ضرب شست قاطع به سیتی و بارساست

سرخیو راموس بازی با سیتی و سپس ال کلاسیکو را بهترین فرصت برای خروج از بحران اخیر رئال می داند.

راموس: زمان ضرب شست قاطع به سیتی و بارساست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی است. رئال در شرایط خوبی به این بازی نرسیده است. پس از شکست از لوانته، کهکشانی ها صدر را به بارسا تقدیم کردند ولی در لیگ قهرمانان قصد جبران دارند. مصاف با تیم پپ گواردیولا نیز همیشه جذابیت های خاص خود را برای رئالی ها دارد.

 

 

 

1481032

 

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال در نشست خبری این بازی گفت:« برای ما لیگ قهرمانان یک تورنمنت ویژه است. سرود پیش از بازی لیگ قهرمانان به همه ما انگیزه مضاعف می دهد و این تصادفی نیست که رئال 13 بار فاتح این جام شده است.»

 

شرایط حال حاضر رئال:« همیشه نتیجه مهمترین فاکتور در فوتبال است. ما بازی با لوانته را باختیم ولی شرایط تیم تغییر نکرده است. ما خوب بازی کردیم و تنها نتیجه را باختیم. تنها مشکل ما در تمام کنندگی بود و حالا لیگ قهرمانان و سپس ال کلاسیکو را پیش رو داریم. این بهترین فرصت برای یک ضرب شست واقعی است. زمان برای غصه خوردن نداریم. بازی با لوانته تمام شد و حالا برای شکست سیتی پر از انگیزه ایم.»

 

مشکل با داوران:« فکر نمی کنم در لالیگا همه داوران با من مشکل شخصی داشته باشند ولی شیوه داوری ها در لیگ قهرمانان متفاوت با لالیگا است. سخت گیری ها کمتر و رابطه بازیکن و داور همیشه محترمانه است. هرناندس داور بازی با لوانته با من مساله شخصی دارد ولی دیگر داوران لالیگا خیر. با مابقی ارتباطم همیشه خوب است.»

 

 

1480228

 

 

مشکل گلزنی در رئال:« برابر لوانته شانس های گلزنی زیادی خلق کردیم ولی معتقدم الان صحبت از ضعف گلزنان فرصت طلبانه باشد. هنوز هفته های زیادی باقی مانده و این مشکل برطرف خواهد شد. رئال تا به اینجا کارهای خوب زیادی انجام داده است.»

 

حذف کردن تیم پپ گواردیولا:« برای گواردیولا احترام زیادی قائلم و از نظر من مربی بسیار بزرگی است. لیگ قهرمانان به ما همیشه انگیزه دوچندانی می دهد؛ مستقل از اینکه سرمربی و بازیکنان تیم مقابل چه کسانی هستند.»

 

تمدید با رئال:«در این هفته ها صحبت های زیادی در این مورد شده است. ارتباط بین من و باشگاه فوق العاده است و هیچ مشکلی از هیچ جهت نداریم. عجله ای فعلا برای تمدید ندارم و نظر باشگاه نیز همین است. زمانش که برسد، توقع زیادی نخواهم داشت. می دانم که وقتی شرایط سنی یک بازیکن در رئال به مقطع خاصی می رسد، با او یک سال به یک سال تمدید می کنند. برخی سعی دارند من را مقابل باشگاه قرار دهند ولی این اتفاق رخ نخواهد داد.»

 

 

1480739

 

 

گرت بیل:« به عنوان کاپیتان وظیفه ام قضاوت هم تیمی هایم بر اساس زندگی شخصی شان نیست. به اندازه کافی بالغ هستیم تا به باشگاه مان احترام بگذاریم. رقابت در تیم سطح بالایی دارد و این کار زیدان برای انتخاب ترکیب اصلی و فهرست 18 نفره را مشکل می کند. وظیفه ما این است که آماده و در دسترس باشیم و سپس همه چیز بر عهده سرمربی خواهد بود.»

 

مقطع حساس فصل:« در چنین شرایطی همیشه احساس خوبی دارم و آرامشم را از دست نمی دهم. می دانم که در این مقطع یک اشتباه می تواند تاوان سنگینی داشته باشد و شکست از سیتی منجر به از دست رفتن یک جام می شود. حالا وقت عمل به وعده ها در زمین است و بهتر است حرف زدن را تمام کنیم.»

 

محرومیت سیتی از حضور در دو دوره آتی لیگ قهرمانان:« نمی دانم؛ شاید همین قضیه انگیزه شان را دو برابر کرده باشد. خوشبختانه ما در چنین وضعیتی قرار نداریم و از این محرومیت ها به دوریم.»

 

زیدان:« مربی همیشه در چنین مقاطعی وظیفه مدیریت استرس بازیکنان را بر عهده دارد و از این حیث زیدان بسیار باتجربه است. همه سعی او و ما بازیکنان صعود به دور بعد است و خوشبختانه آمار و ارقام نشان می دهد که زیدان همیشه در لیگ قهرمانان موفق بوده است.»

 

 

1480984

دیدگاه‌ها