کد خبر : 1670614 | 06 اسفند 1398 ساعت 17:10 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود لغو بازی القادسیه کویت – الظفر لبنان

توئیت منتسب به AFC: لیگ قهرمانان لغو نمی شود

بعد از لغو یک مسابقه لیگ قهرانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا شایعه ای منتشر شده که رقابت های لیگ قهرمانان 2020 به همین دلیل لغو شود.

به گزارش" ورزش سه" کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت کرد که یک مسابقه از رقابت های ای اف سی کاپ بین تیم های القادسیه و الظفر لبنان که قرار بود امروز برگزار شود را به خاطر ویروس کرونا به تعویق انداخت. موضوعی که باعث شد اخبار زیادی در فضای مجازی در ارتباط با لغو کلیه مسابقات لیگ قهرمانان امسال منتشر شود. در همین ارتباط اما حساب توئیتری arabsport7 در توئیتی این موضوع را رد کرد.


در این توئیت نوشته شده است:" فوری؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق انداختن یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان 2020 را منتفی دانسته و تاکید کرده است که بازی ها برگزار می شود. تنها ممکن است برخی از مسابقات به خاطر شرایط خاص کشورها یک تعویق جزئی داشته باشند.با این وصف این موضوع که همه بازی ها لغو یا مسابقات کلا برگزار نشود منتفی است."


البته که شرایط انتشار و شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر نه فقط در آسیا که در جهان رو به افزایش بوده است و شاید ادامه این روند AFC را مجبور کند که تعداد  بازی های بیشتری از هفته هایی که در پیش دارد را لغو کند.

 

1481058

دیدگاه‌ها