کد خبر : 1670625 | 06 اسفند 1398 ساعت 17:52 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مثل فدرر پاسخ منتقدانش را می دهد

تونی کروس معتقد است که روحیه برتری طلبی رئال مادرید مانند راجر فدرر مثل یکدیگر است.

رئال مثل فدرر پاسخ منتقدانش را می دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل گذشته روزهای تاریکی را پشت سر گذاشت و جدای از نمایش های متوسط، به غیر از فتح جام جهانی باشگاه ها در دیگر تورنمنت ها نیز ناکام مطلق بود. فصل جاری اما با زیدان شرایط کاملا متفاوت است و رئال در لالیگا همراه بارسا شانس اول قهرمانی است و فردا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف سیتی برود و از شانس بیشتری نیز برای پیروزی برخوردار است.

 

 

1476290

 

تونی کروس هافبک آلمانی رئال در مصاحبه با اتلتیک گفت:« فصل گذشته خیلی از ما در سطح خودمان نبودیم. پس از سه فصل قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان، طبیعی بود که دچار افت شویم. به خصوص که رونالدو را هم از دست داده بودیم. کسی که سالی 40 یا 50 گل برای ما می زد اما در رئال جای توجیه نیست.

خیلی ها وقتی به آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باختیم گفتند که این پایان یک نسل است اما این ادعا تنها انگیزه ما را دو برابر کرد. 

زمانی می گفتند راجر فدرر در 34 سالگی به پایان دوران تنیسش رسیده است اما او در 38 سالگی مثل 28 سالگی اش تنیس بازی می کند. او کیفیتش را از دست نداده است همانطور که ما بازیکنان رئال هم آنقدر پیر نشده ایم که کیفیت مان را از دست داده باشیم. روحیه برتری طلبی رئال و فدرر مشابه است و ما پاسخ منتقدان مان را همیشه می دهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها