کد خبر : 1670652 | 06 اسفند 1398 ساعت 20:00 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان سابق آرژانتین:

مارادونا به مراتب بهتر از لئو مسی است

هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار امشب بارسلونا و ناپولی در اظهاراتی عجیب می‌گوید لیونل مسی به هیچ وجه در سطح ستاره‌هایی که او با آنها همبازی بوده‌اند، نیست.

مارادونا به مراتب بهتر از لئو مسی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیونل مسی امشب با پیراهن بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی می‌رود، بسیاری از رسانه‌‌های دنیا مشغول انتشار مطالبی با موضوع تقابل لیونل مسی و دیگو ماردونا هستند. چرا که نام باشگاه ناپولی بدون شک همواره با نام بزرگ مارادونا تداعی خواهد شد، همانطور که بارسلونا امروز با نام لیونل مسی به یاد آورده می‌شود.

 

1480669

 

اما هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین و یکی از پیشکسوت‌های فوتبال این کشور در اظهاراتی عجیب می‌گوید لیونل مسی به اندازه‌ای که به او بها داده می‌شود فوتبالیست خوبی نیست و ستاره‌هایی که او با آنها همبازی بوده به مراتب بهتر از مسی بوده‌اند.

 

گاتی که بخش عمده دوران فوتبالی خود را در بوکا جونیورز سپری کرده و البته سابقه بازی در سری آ را هم دارد می‌گوید:" مسی با ستاره‌هایی که من با آنها بازی کرده‌ام قابل قیاس نیست و حتی در بالاترین سطح قرار نمی‌گیرد. در زمان من بهترین بازیکنان دنیا پله و بعد آلفردو دی‌استفانو بودند. بقیه پایین‌تر از این دو نفر قرار می‌گرفتند و حتی رونالدینیو زمانی که در اوج بود نسبت به مسی بازیکن بهتری بود. من در بوکا و تیم ملی با مارادونا همبازی بودم و می‌گوید دیگو به نظرم فوتبالیست بهتری است. در این هیچ شکی نیست. مسی از دیگو بهتر نیست".

 

1481104

 

دیدگاه‌ها