کد خبر : 1670661 | 06 اسفند 1398 ساعت 21:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: امیدوارم سیتی امسال قهرمان اروپا شود

سرخیو آگوئرو در آستانه دیدار فردای منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید امیدوار است تجربه دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر به سیتی کمک کند امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود.

آگوئرو: امیدوارم سیتی امسال قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود که با هدایت پپ گواردیولا در دو فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس شده و علاوه بر این، از هشت جام ممکن در انگلیس، هفت جام را از آن خود کرده است. با این حال سیتی در اروپا موفق نبوده و هرگز نتوانسته در فصل‌های اخیر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جلوتر برود.

 

1481129

 

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل جاری این رقابتها به وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت:" من معتقدم که سالهای اخیر برای ما تجربه‌ای بوده که باعث شده درسهای زیادی بگیریم. نباید فراموش کنیم که سیتی از سال 2011 در این رقابتها شرکت کرده ولی ما حالا می‌توانیم یکی از بخت‌های مهم قهرمانی باشیم".

 

آگوئرو در ادامه گفت:" همینطور که گفتم ما هر فصل تجربه بیشتری بدست می‌آوریم و چیزهای جدیدی یاد می‌گیریم. اگر ما امسال قهرمان اروپا شویم من خیلی خوشحال می‌شوم ولی شک ندارم که این کار سخت خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها