کد خبر : 1670685 | 06 اسفند 1398 ساعت 23:31 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: پروژه موفقیت یوونتوس سه ساله است

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس معتقد است که تیمش برابر لیان کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

ساری: پروژه موفقیت یوونتوس سه ساله است

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های سری آ فردا در مسابقات دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ دیداری که بسیاری از آن به‌عنوان یک قرعه مناسب برای یوونتوس یاد می کنند اما با این وجود در سال های گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان کاملاً غیر قابل پیش بینی بوده است.

 

مائوریتزیو ساری دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر لیون گفت: " لیون تیم خطرناکی است. آنها بازیکنان سریع و تکنیکی زیادی در اختیار دارند بنابراین ما باید بهترین عملکرد را از خودمان ارائه دهیم.

 

نباید رویای خود را دست‌کم بگیرید. اگر یک رویا را دنبال کنید و به آن برسید خارق العاده خواهد بود. حتی اگر به آن دست پیدا نکنید، باز هم سفر شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته اید."

 

 

1481184

 

 

 

ساری در ادامه گفت: " من نمی‌دانم آینده‌ام به چه چیزی بستگی دارد اما رئیس باشگاه دیروز گفت که این یک پروژه سه ساله خواهد بود. من به آن چیزی که رییس می‌گوید کاملاً ایمان دارم چرا که او تمایل دارد همیشه واضح حرف بزند. "

 

ساری درباره عملکرد کریستیانو رونالدو نیز گفت: " کریستیانو در یازده بازی اخیر ۱۵-۱۶ گل به ثمر رسانده است. رونالدو یک رهبر است که سایر بازیکنان خودشان را با او وفق می‌دهند. وقتی او این اشتیاق را در زمین داشته باشد، به خوبی تمرین می کند و این به معنای همه چیز برای هم تیمی هایش است."

 

 

1480111

 

دیدگاه‌ها