کد خبر : 1670688 | 06 اسفند 1398 ساعت 23:45 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: دوست داشتم راموس به سیتی بیاید

داوید سیلوا ستاره منچسترسیتی که به همراه پپ گواردیولا سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای دو تیم شرکت کرده بود از سرخیو راموس به عنوان خرید رویایی مد نظرش برای سیتی یاد کرد.

سیلوا: دوست داشتم راموس به سیتی بیاید

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا ستاره بازی‌ساز منچسترسیتی که آخرین سال حضورش در این باشگاه انگلیسی را پشت سر می‌گذارد، در آستانه دیدار حساس فردا شب این تیم انگلیسی مقابل رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در کنار پپ گواردیولا سرمربی سیتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

1481193

 

سیلوا در این مصاحبه اذعان کرد در آخرین سال حضورش در سیتی اشتیاق زیادی برای بالای سر بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ دارد اما قرعه سخت و قرار گرفتن مقابل رئال مادرید، قهرمان سیزده دوره رقابتها برای سیتی و بازیکنانش چالش بزرگی است.

 

سیلوا در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید اگر می‌توانست یک بازیکن از رئال مادرید را جذب کرده و به سیتی منتقل کند، انتخابش چه کسی بود گفت:" نمی‌خواهم نظرم را در این باره علنی کنم. من همبازی‌های زیادی از تیم ملی دارم که با آنها روزهای خیلی خوبی را سپری کرده‌ام. ولی می‌توانم بگویم که از بین بازیکنان رئال، سرخیو را انتخاب می‌کنم. من راموس را خیلی وقت است که می‌شناسم. او یک رهبر است و حضورش برای تیم ما عالی خواهد بود".

 

1481194

 

داوید سیلوا در پاسخ به سوالی درباره اینکه امسال آخرین فرصت او برای قهرمانی در چمپیونزلیگ با پیراهن سیتی خواهد بود گفت:" بله این خیلی مهم است. نه تنها امسال بلکه در همه فصلهای گذشته من همیشه دلم می‌خواست در کنار هم‌تیمی‌هایم فاتح این جام بشوم. ولی این اتفاق نیفتاد. برای همین این بازی خیلی مهم است. من معتقدم بازی برگشت در خانه برای ما بهتر خواهد بود چون آنجا در کنار هواداران‌مان خواهیم بود. ما به یک بازی خوب و یک نتیجه خوب احتیاج داریم".

 

دیدگاه‌ها