کد خبر : 1670734 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:41 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرویزی: برای فکری و نساجی آرزوی موفقیت می کنم

مالک باشگاه خوشه طلایی می گوید جدایی محمود فکری از این تیم با اطلاع او بوده و اینطور نبوده که این مربی اردوی تیم را به بهانه ی حضور در تیم نساجی ترک کند.

پرویزی: برای فکری و نساجی آرزوی موفقیت می کنم 

به گزارش "ورزش سه"، پرویزی – مالک باشگاه خوشه طلایی ادامه می دهد: تیم ما در برهه ی حساسی قرار دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند. جدایی مربی در این برهه از زمان اصلا به سود ما نبود اما وقتی پای پیشنهاد تیم نساجی که تیم زادگاه محمود فکری به حساب می آید، به میان آمد به او اجازه دادیم با نساجی مذاکره کند و از آنجایی که دوست نداشتیم مانع پیشرفت محمود فکری شویم در نهایت مخالفتی با این حضور نکردیم. برای محمود فکری که مربی خوش فکر، توانمند و با اخلاقی است در تیم نساجی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم که همانند ما توسط بخش خصوصی اداره می شود و یک تیم پرتماشاگر است در ادامه ی مسیر لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد. 

 

مالک باشگاه خوشه طلایی در خصوص شرط و شروط تعیین شده برای محمود فکری به منظور حضور در اردوی تیم نساجی می گوید: محمود فکری در ماه های حضور در تیم خوشه طلایی صادقانه زحمت کشید و خاطرات خوبی از خود به جا گذاشته؛ اما ما هم دست به کار بزرگی زدیم که در این برهه از زمان که تیم برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند و فاصله کمی با مدعیان دارد اجازه دادیم او به تیم نساجی برود. طبیعتا در این بین باید حقوق و منافع باشگاه را هم دنبال کنیم. در این باره خواسته های خود را به باشگاه نساجی و این مربی انتقال دادیم و انشاالله همه چیز در روزهای آینده به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت. 

 

پرویزی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم گفت: مذاکراتی با گزینه های مد نظر خود داشته ایم و به زودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها