کد خبر : 1670737 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:52 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: اتوبوس ما در بازی شهر خودرو پنجر می شود!

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس امروز در برنامه سلام صبح بخیر و در گفتگو با سعید اکبری آخرین وضعیت تیم را تشریح کرد و البته باز هم در مورد بازی با سپاهان حرف زد.

پیروانی: اتوبوس ما در بازی شهر خودرو پنجر می شود!

به گزارش"ورزش سه"، او تاکید کرد اگر اتفاقات بازی با سپاهان بدعت شود اتوبوس تیم پرسپولیس هم در بازی با تیم شهر خودرو پنجر خواهد شد. به اتفاق این گفتگو را می خوانیم: 

 

*آخرین خبرها از بازی پرسپولیس و سپاهان چیست؟ پشت پرده لغو این بازی چه بود؟

 

در شروع صحبت هایم از یگان ویژه و نیروی انتظامی تشکر می کنم که کلیه تمهیدات را نه فقط در اصفهان بلکه در تمامی شهرها از بدو ورود ما تا زمانی که می خواهیم خارج شویم در نظر می گیرند. این را گفتم چون دوستان می گفتند ما حاشیه امنیت نداشتیم. ولی ما حاشیه امنیت فوق العاده ای داشتیم که بابت آن تشکر می کنم. دوستان می گویند در هتل شرایط ما غیرامنیتی بوده، در استادیوم که شرایط امنیتی بود چرا بالا نیامدید؟ نیامدید بازی کنید؟ چرا نیامدید گرم کنید؟ چرا لیست ندادید؟ می گویند کسی نیامده لیست را از ما بگیرد. می گویند تیم ما همین 10 روز پیش در بازی های آسیایی بوده، تیم ما هم بوده و ناظر بازی هیچ وقت نمی آید در رختکن از کسی لیست بگیرد. ناظر بازی رییس میدان ورزشی است و مدیر تیم یا مدیر رسانه ای لیست را به او تحویل می دهد و هیچ وقت خود ناظر دنبال لیست نمی رود. بعد از آن هم تشکر ویژه ای از مدیر تیم حریف می کنم. گفتند حرفه ای نیست اسم بیاورید، چشم ما رعایت می کنیم. از مدیرعامل تیم حریف تشکر می کنیم که صداقت را رعایت کرد نه قسمی خورد نه جان کسی را قسم خورد و صداقت را گفت. متاسفانه الان دنبال یک ثانیه و یک دقیقه هستند. فرمودند ما تا 3 و اند دقیقه در استانداری بودیم که بازی لغو شود. مشخص شد که دوستان هدفشان بازی کردن نبوده است. پس وقتی در هتل مانده اند تقصیرها را گردن کسی نیاندازند. به همین خاطر من از مدیرعامل تیم رقیب ممنونم که صداقت را رعایت کرد. من فکر می کنم اینجا باید جلوی این کار گرفته شود؛ سناریویی که برای تیم حریف نوشته بودند. البته تیم حریف ما تیم بزرگی است و مردم خوب اصفهان قابل احترام و فوتبال دوست هستند اما فکر کسانی که این سناریو را نوشته اند اشتباه بوده است.

 

*فردا رای صادر می شود؟


نمی دانم صادر می شود یا نه ولی امیدوارم یک بدعت بد نشود چون اگر قرار است این گونه باشد ما هم برای بازی با پدیده که ساعت 6:30 هست 8 شب به استادیوم می رویم و می گوییم اتوبوسمان ممکن است پنچر شود یا اتفاق خاصی بیفتد. من فکر می کنم یک جا باید جلوی این اتفاق غلط گرفته شود.

دیدگاه‌ها