کد خبر : 1670738 | 07 اسفند 1398 ساعت 11:10 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

لقب انگلیسی‌ها برای گنابری: قاتل لندن

دو گل سرژ گنابری به چلسی در جریان پیروزی 3-0 بایرن مونیخ بر این تیم لندنی، آمار گلزنی گنابری به تیمهای لندنی در فصل جاری را به رقم خیره‌کننده شش گل رساند.

لقب انگلیسی‌ها برای گنابری: قاتل لندن

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ در فصل جاری هر وقت به لندن رفته در مقابل تیمهای پایتخت انگلیس نمایش‌های درخشانی داشته و رکورد گلزنی‌اش به تیم‌های لندنی در این فصل فوق‌العاده بوده است.

 

گنابری که در گذشته به عنوان وینگر در آرسنال بازی می‌کرده امسال با اقتدار به شهر لندن بازگشته و تا کنون در این فصل موفق شده 6 گل به تیمهای این شهر بزند. دو گلی که او در بازی دیشب مقابل چلسی به ثمر رساند و چهار گل او در مقابل تاتنهام باعث شده این آمار جالب برای او ثبت شود.

 

باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به این عملکرد درخشان گنابری بعد از بازی دیشب و دو گل او به چلسی با انتشار یک توییت نوشت:" لندن، هنوز هم گرسنه‌ای؟"

 

1481271

 

پنجمین و ششمین گل گنابری در لیگ قهرمانان این فصل دیشب در نیمه دوم دیدار بایرن مونیخ و چلسی در استمفوردبریج بدست آمد، دو گلی که بین‌شان تنها سه دقیقه اختلاف زمانی وجود داشت.

 

جالب اینجا است که در فصل جاری چه در لیگ قهرمانان و چه حتی در لیگ برتر انگلیس تنها چهار بازیکن موفق شده‌اند در شهر لندن بیشتر از گنابری گلزنی کنند. هری کین با سیزده گل، پیر امریک اوبامیانگ و سون هیونگ مین با ده گل و تامی آبراهام با هفت گل موفق شده‌اند بیشتر از گنابری در پایتخت انگلیس گل بزنند.

 

1481269

 

گنابری با اینکه در این فصل تنها دو بار در شهر لندن بازی کرده حالا تعداد گل‌هایش در این شهر با گلهای دله آلی ستاره تاتنهام، جورجینیو ستاره چلسی و الکساندر لاکازت گلزن آرسنال که تیمهای این شهر هستند برابری می‌کند.

 

دیدگاه‌ها