کد خبر : 1670752 | 07 اسفند 1398 ساعت 11:51 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جدید مصلح؛ فیلم گرم کردن واقعی بود

مدافع سپاهان اعلام کرد فیلم گرم کردن سپاهانی ها در راهروی رختکن ورزشگاه نقش جهان واقعی و متعلق به همان روز بازی با پرسپولیس است.

واکنش جدید مصلح؛ فیلم گرم کردن واقعی بود

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح مدافع کنونی سپاهان و سابق پرسپولیس یکی از نفراتی است که واکنش های زیادی به ماجراهای پیش آمده میان اعضای دو باشگاه داشت. او بعد از آنکه روز گذشته مفصل در این خصوص صحبت کرد حالا در کانال شخصی اش اعلام کرده که فیلم گرم کردن اعضای تیمش در راهروی نقش جهان واقعی بوده است.


مصلح در این خصوص گفت: اینکه چه اتفاقاتی در روز بازی سپاهان و پرسپولیس افتاد مفصل هست و مسئولین دو تیم مستندات خودشان رو ارائه می دهند و مسئولین برگزاری بازی هم تصمیم نهایی را پیرامون نتیجه می گیرند. اما سوالی که خیلی از هواداران دو تیم از من پرسیدند این بود که صادقانه بگو آیا واقعا آن روز در راهرو و رختکن گرم کردید و آماده بودید که بازی کنید یا فردای روز بازی آمدید و فیلم های گرم کردن در راهرو را گرفتید؟


وی ادامه داد: باید بگویم ما فقط روز بازی رسمی به ورزشگاه نقش جهان می رویم و آن فیلم هم مربوط به تمرین کردن ما در روز بازی و قبل از ساعت ۱۷ است. در زمانی که ما در حال گرم کردن در راهرو بودیم گفتند بازیکنان پرسپولیس در حال ترک ورزشگاه هستن که من سریع آمدم از پنجره نگاه کردم که شاید دوستای قدیمی ام را ببینم و با آنها گپ و گفت و خوش و بشی داشته باشم. دیدم که در حال رفتن و ترک ورزشگاه هستند. در آن لحظه عکسی از من گرفته شد که در فضای مجازی پخش شد.


مصلح در پایان افزود: این اتفاقات ذره ای از علاقه من به هواداران سپاهان و پرسپولیس که در سرما و گرما آمدند و تشویقم کردند کم نمی کند و تا همیشه ارادت باقی است.

دیدگاه‌ها