کد خبر : 1670768 | 07 اسفند 1398 ساعت 13:05 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع بیلد از کلینزمن: هرتا آماتوری است

نشریه آلمانی بیلد در گزارشی به حمایت از یورگن کلینزمن پرداخته و علت ناکامی او در هرتابرلین را فرهنگ غیرحرفه‌ای این باشگاه دانسته است.

دفاع بیلد از کلینزمن: هرتا آماتوری است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دوران حضور پرحاشیه یورگن کلینزمن در هرتابرلین نشریه آلمانی بیلد با انتشار گزارشی درباره سرنوشت کلینزی در هرتا از او به عنوان یک مربی نوآور یاد کرده و مدعی است ناکامی کلینزمن در هرتا تقصیر او نبوده بلکه مقصر اصلی در این ناکامی فرهنگ غیر حرفه‌ای حاکم بر این باشگاه بوده است.

 

1481300

 

میشائیل پریتز رئیس باشگاه هرتا بعد از پایان همکاری این تیم با کلینزمن با انتقادهای تند از او مدعی شده بود که کلینزمن در تیم جنجال‌های بی‌مورد به پا کرده و حتی در تلاش بوده که رابطه او و بازیکنان را تخریب کند. ولی نشریه بیلد با رد ادعاهای او مدعی است که فرهنگ حاکم بر باشگاه هرتا فرهنگی آماتوری است و این عامل اصلی عدم موفقیت کلینزمن در این تیم بوده. به گزارش بیلد، از تیم پزشکی گرفته تا کل باشگاه هرتابرلین فرهنگ فوتبال مدرن در هرتا جایی ندارد و مدیریت ارشد باشگاه تنها به فکر کسب درآمد بیشتر از سرمایه‌گذاری خود در این باشگاه است.

 

1474273

 

بیلد مدعی است اگر در پایان ماه نوامبر، آنته جوویچ سرمربی سابق هرتا جای خود را به کلینزمن نمی‌داد، این تیم مستقیما به دسته دو سقوط می‌کرد و واقعیت این است که کلینزی هم تنها مایل بود تا وقفه زمستانی بوندس‌لیگا سکان هدایت این تیم را بدست بگیرد. حتی باشگاه از همان زمان صحبتهایی با رالف رنگنیک انجام داده بود و قرار بود بعد از تعطیلات زمستانی او را به جای کلینزمن منصوب کند.

 

 

دیدگاه‌ها