کد خبر : 1667897 | 22 بهمن 1398 ساعت 13:38 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از تنها دو ماه و نیم حضور در باشگاه آلمانی

فوری؛ یورگن کلینزمن از هدایت هرتابرلین استعفا داد

یورگن کلینزمن، سرمربی هرتابرلین از سمت خود در این تیم استعفا داد.

فوری؛ یورگن کلینزمن از هدایت هرتابرلین استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه و نیم پیش بود که باشگاه هرتابرلین بعد از چند نتیجه ضعیف ابتدای فصل، سرمربی کروات خود یعنی آنته کوویچ را برکنار کرد و به جای او یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی جدید هرتا انتخاب شد.

 

کلینزمن که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی هرتا، الکس نوری را به عنوان دستیار اول خود در این تیم انتخاب کرد، طی هفته‌های اخیر نتایج نسبتا خوبی با هرتا به دست آورد؛ موضوعی که باعث شد این تیم حتی تا رتبه دهم جدول نیز بالا بیاید اما چند نتیجه ضعیف طی هفته‌های گذشته و حذف از رقابت‌های جام حذفی دوباره شرایط این تیم را تغییر داد.

 

 

1456350

 

 

دقایقی پیش اما یورگن کلینزمن با قرار دادن پستی در صفحه فیسبوک خود به شکل رسمی اعلام کرد که از هدایت هرتابرلین استعفا داده است. او دلیل این تصمیم را عدم حمایت کامل از سوی مسئولان باشگاه آلمانی عنوان کرده است.

 

در متن منتشر شده توسط کلینزمن آمده است: " هواداران عزیز هرتا! به این ترتیب من می خواهم از همه بازیکنان، هواداران، تماشاگران، مربیان و کارمندان Hertha BSC به خاطر حمایت هایشان و تلاش بازیکنان در ۱۰ هفته گذشته، تشکر کنم.  این تجربه برای من بسیار هیجان انگیز بود و بینش های جالب و جدید زیادی را به همراه داشت.  باشگاه و شهر به قلبم نزدیک تر شده اند. در اواخر ماه نوامبر همه خواسته‌های مدیریت باشگاه را با تیمی خوب برآورده کردیم و در شرایط سخت تمام تلاشمان برای کمک به آن ها انجام دادیم‌.  ما در مدت زمان نسبتاً کوتاهی در مسیری بسیار خوب قرار گرفتیم و به لطف حمایت بسیاری از افراد و با وجود بازی های بسیار دشوار، اکنون شش امتیاز از محل سقوط فاصله داریم.  من کاملاً مطمئن هستم که هرتا به هدف خود یعنی باقی ماندن در بوندس لیگا دست پیدا می‌کند. به عنوان سرمربی اما به اعتماد مسئولان حاضر در باشگاه نیاز داشتم که تا این لحظه هم صورت نپذیرفت. وحدت، انسجام و تمرکز روی چیزهای ضروری، مهم ترین عناصر به ویژه برای نبرد با سقوط هستند. اگر این چیزها تضمین نشوند من نمی‌توانم به عنوان مربی از پتانسیل‌های خود استفاده کنم، بنابراین نمی‌توانم به این مسئولیت ادامه دهم."

 

 

1477430

 

 

 

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه هرتابرلین به استعفای کلینزمن چگونه خواهد بود و اینکه آیا آنها با جدایی سرمربی آلمانی خود موافقت خواهند کرد یا خیر. در صورت موافقت باشگاه هرتابرلین با جدایی کلینزمن، این احتمال وجود خواهد داشت که دستیار ایرانی او یعنی الکس نوری برای چند بازی هدایت هرتا را بر عهده بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها