کد خبر : 1670848 | 07 اسفند 1398 ساعت 17:45 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره هلندی بارسا ناامیدکننده تر از همیشه

فرانکی دی یونگ تابستان به عنوان یک نیروی جدید برای تقویت خط میانی بارسا به خدمت گرفته شد ولی هنوز پاسخ انتظارات را نداده است.

ستاره هلندی بارسا ناامیدکننده تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو سال گذشته در انتقالات زمستانی شخصا به آمستردام رفت تا کار انتقال فرانکی دی یونگ را نهایی کند. رئیس را  تیمی از مدیران بارسا همراهی می کردند تا دی یونگ که قرار بود به پی اس جی برود، با چرخشی 180 درجه ای بازیکن بارسلونا شود.

ستاره هلندی فصل قبل بهترین هافبک لیگ قهرمانان معرفی شد و تا به اینجای فصل نیز جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا دارد ولی واقعیت این است که او هنوز درخشش آژاکس را از خود نشان نداده و در بسیاری از بازی ها یک بازیکن کاملا معمولی نشان داده است.

 

 

1477194

 

 

شب گذشته در دیدار برابر ناپولی دی یونگ یکی  از ضعیف ترین بازیکنان بارسا بود و در اغلب دقایق حضور او در زمین به چشم نمی آمد. او کمترین پاس را در میان هافبک های بارسا داد. 51 پاس او در برابر 134 پاس سرخیو بوسکتس، 74 پاس ویدال و 69 پاس راکیتیچ نشان می دهد که دی یونگ در بازی گم بود. در پایان مسابقه بوسکتس بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

جرارد پیکه و اومتیتی دو مدافع بارسا نیز به ترتیب 114 و 113 پاس ارسال کردند و به عبارتی این دو به همراه بوسکتس روی هم 337 پاس به هم تیمی هایشان دادند. اگر 77 پاس سمدو و 49 پاس جونیور را هم اضافه کنید، 459 پاس از 724 پاس بارسلونا (63 درصد) را بازیکنان فاز دفاعی این تیم ارسال کردند.

 

 

1460384

 

 

رود گولیت اسطوره هلندی چندی پیش در انتقاد از دی یونگ حرف های جالبی زده بود:« دی یونگ یکی از بازیکنانی است که توپ را می گیرد و بی هدف به چپ و راست پاس می دهد. او در این کار تبحر پیدا کرده است. خیلی ها معتقدند که او جادویی که در آژاکس داشت را از دست داده است. از نظر من فرانکی بازیکن بزرگی است و می تواند بسیار بسیار بهتر از اینها بازی کند.

اخیرا که بازی های او را تماشا کرده ام، به این نکته رسیدم که او وقتی توپ را دریافت می کند، ابتدا یک حرکت بدن انجام می دهد و سپس با نگاه به چپ و راست یک پاس بی هدف ارسال می کند. بدون اینکه هیچ تفکری پشتش باشد و کمکی به تیم کند. این را می گویم  چون می دانم قابلیت های او بسیار بیشتر است.

فرانکی باید بهتر بازی کند. او بسیار با استعداد است ولی نبوغ او را هنوز در بارسا ندیده ایم. دوست دارم به او اطمینان خاطر بدهم چرا که تماشای بازی او با توپ لذت بخش است ولی بازی های او در بارسا در بسیاری مواقع چشم نواز نیست و می توان گفت که بدون فکر کار می کند.»

 

 

1481231

دیدگاه‌ها