کد خبر : 1670849 | 07 اسفند 1398 ساعت 17:53 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیام نیازمند در بین سنگربانان برتر آسیا

گلر الاهلی دروازه‌بان برتر مرحله دوم لیگ قهرمانان

گلر تیم فوتبال الاهلی عربستان با 10 مهار به‌عنوان بهترین دروازه‌بان دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد. پیام نیازمند هم در این لیست با 9 مهار در جایگاه سوم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الاهلی شاید به همین زودی‌ها از اذهان هواداران این تیم پاک نشود. جاییکه استقلال در حالی پا به میدان می‌گذاشت که از نبود چند مهره کلیدی خودش به علت مصدومیت رنج می‌برد و همین کار را برای شاگردان فرهاد مجیدی بسیار سخت کرده بود. استقلال در این دیدار علاوه بر گل زیبایی که در دقیقه 94 به ثمر رساند که توسط کمک‌داور به‌اشتباه مردود اعلام شد در نیمه اول هم توسط وریا غفوری نیز یک پنالتی را از دست داد تا همه‌چیز دست‌به‌دست هم بدهد تا فرهاد مجیدی اولین و آخرین شکست خود را در مدت حضورش در استقلال تجربه کند.

 

حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا به عملکرد گلرهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است که از بین 32 دروازه‌بان حاضر در این رقابت‌ها " یاسر المسلم" گلر تیم فوتبال الاهلی به همراه " آپیاک وراونگ " سنگربان تیم فوتبال چیانگ رایی یونایتد تایلند موفق شدند با ثبت 10 مهار بهترین دروازه‌بانان دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان معرفی شوند.

 

1481370

 

المسلم علاوه بر مهار ضربه پنالتی وریا غفوری در چند نوبت دیگر هم مهاجمان استقلال را در راه رسیدن به گل ناکام گذاشت و نقش مهمی در پیروزی تیم الاهلی ایفا کرد. در جدول ارائه‌شده بعدازاین دو نفر" محمد الشمسی" و "پیام نیازمند" نیز با 9 مهار مشترکا در جایگاه سوم و چهارم و در ادامه " ماجد ناصر" و "احمد مسیل" نیز با 6 مهار در رده‌های اول پنجم تا ششم جدول قرارگرفته‌اند که دراین‌بین حضور پیام نیازمند در این لیست نشان می‌دهد که او علی‌رغم شکست سخت طلایی پوشان سپاهان مقابل تیم پرقدرت السد کیفیت بالایی را از خود به نمایش گذاشت که از دید کارشناسان AFC پنهان نماند.

دیدگاه‌ها