کد خبر : 1670850 | 07 اسفند 1398 ساعت 18:09 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت به سوی اهواز با 16 بازیکن

ملوانان مشکوک به کرونا در انزلی ماندند

بندرنشینان برای رویارویی با تیم استقلال خوزستان از وضعیت مناسبی بهره نمی برند. آنها در حالی راهی اهواز می شوند که تنها 16 بازیکن به همراه خود دارند.

ملوانان مشکوک به کرونا در انزلی ماندند

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و حواشی مربوط به شیوع ویروس کرونا این بار پاگیر تیم ملوان بنرانزلی شده است و به همین دلیل کاروان این تیم بدون بازیکنان مشکوک به بیماری کرونا راهی اهواز شد تا بندرنشینان هم از چالش های مربوط به برگزاری بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول بی نصیب نمانند.

 

مسئول روابط عمومی ملوان در این باره می گوید: پنج بازیکن ملوان دچار مشکلات تنفسی بوده و مشکوک به بیماری کرونا هستند و به همین دلیل بالاجبار در انزلی خواهند ماند و نمی توانند در دیدار برابر استلال خوزستان به میدان بروند.

میثم شاهین در این باره ادامه داد: به غیر از این پنج بازیکن که مشکل تنفسی دارند، متاسفانه دو بازیکن دیگر هم به دلیل بیماری در اردوی تیم داریم اما به دلیل کمبود تعداد بازیکنان مجبور شدیم آنها را هم به همراه داشته باشیم. علاوه بر همه این ها، تیممان برای سفر به اهواز مجبور است از پرواز تهران – اهواز عازم خوزستان شود و حضور در هواپیما که محیطی بسته است سفری پرخطر از لحاظ شیوع بیماری کرونا به شمار می‌رود.

 

او ادامه داد: متاسفانه اصرار به برگزاری بازی های لیگ به قیمت جان همه فوتبالی ها تمام می شود و سازمان لیگ هم به سلامتی مربیان، بازیکنان و ... هیچ گونه توجهی ندارد. شرایط به گونه ای شده است که همه بازیکنان از شیوع ویروس کرونا می ترسند و استرس بالای آنها هم باعث مصدومیت آنها می شود.

مسئول روابط عمومی ملوانان در پایان گفت: در این میان با مصوبه شورای تأمین استان گیلان هیچ‌یک از اماکن دولتی فعالیتی نداشته و تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان تعطیل است؛ تیم‌های لیگ یکی استان گیلان هم متاسفانه بعضاً بدون تمرین در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها