کد خبر : 1670931 | 08 اسفند 1398 ساعت 01:44 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و لیگ قهرمانان؛ جادوی از دست رفته

رئال مادرید با رفتن رونالدو جادوی خاص خود در لیگ قهرمانان را نیز از دست داده است.

رئال و لیگ قهرمانان؛ جادوی از دست رفته

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که رئال امشب در برنابئو بازی را به سیتی ببازد به خصوص که رئال تا دقیقه 78 با گل ایسکو از حریف انگلیسی خود پیش هم بود اما در عرض 5 دقیقه ژسوس و دی بروینه شکست را با پیروزی برای سیتیزن ها عوض کردند.

 

 

1481487

 

 

رئال مادرید که در 9 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان تنها سه برد کسب کرده بود، امشب هم موفق به کسب پیروزی نشد. کهکشانی ها فصل گذشته در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با وجود پیروزی بازی رفت بر آژاکس در آمستردام، در بازی برگشت در برنابئو 1-4 شکست خوردند و وداعی زودهنگام با رقابت ها داشتند.

با شکست امروز کار رئال بار دیگر برای رسیدن به یک چهارم نهایی سخت شده است. رئال که بین سال های 2004 تا 2010 شش سال متوالی نتوانسته بود یه یک چهارم برسد، حالا بیم این را دارد تا آن دوران سیاه برایش تکرار شود.

در واقع با رفتن رونالدو، رئال مادرید دیگر قدرت جادویی خود در لیگ قهرمانان را از دست داده است. قدرتی که به این تیم اجازه می داد در بدترین شب های خود نیز موفق به پیروزی شود اما اکنون رئال برای صعود و کسب موفقیت نیاز به نمایشی 100 درصدی دارد. نمایشی که حداقل امشب از این تیم شاهد نبودیم.

 

 

1481500

دیدگاه‌ها