کد خبر : 1670938 | 08 اسفند 1398 ساعت 02:24 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوین دی بروین: خیلی خوب مبارزه کردیم

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی معتقد است این تیم به خوبی برابر رئال مادرید مبارزه کرده است.

کوین دی بروین: خیلی خوب مبارزه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در 15 دقیقه پایانی بازی باخته برابر رئال مادرید را به پیروزی تبدیل کرد و کوین دی بروین با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل نقش فوق العاده ای در رقم خوردن این نتیجه ایفا کرد. کاپیتان سیتی برابر رئال مادرید معتقد است پاسخ تیمش به تک گل رئال مادرید بسیار خوب بوده است.

 

1481518

 

کوین دی بروین گفت: "فکر می کنم این یک شروع خیلی خوب برای بازی رفت بود. تصور می کنم 15 دقیقه اول ما کمی مشکل داشتیم، اما شما باید طوفان را پشت سر بگذارید. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و گل حریف در لحظه بسیار دشواری به ثمر رسید، زیرا فکر می کنم در آن مقطع ما بر بازی تسلط داشتیم.

 

اما پاسخ سیتی بسیار درخشان بود، گابریل ژسوس گل زیبایی به ثمر رساند و گل دوم نیز پنالتی و بسیار مهم بود. این شروع خوبی برای ما است. من فکر می کنم در این چهار سالی که ما زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی می کنیم اتفاقات شگفت انگیزی نیز رخ داده است، زیرا گاهی اوقات برخی بازیکنان که خیلی سرشناس و شناخته شده نیستند عملکرد مورد نیاز را ارائه می دهند. برخی بازیکنان خوب کار کرده و بعضی دیگر در اوج قرار نداشتند. در دیدارهایی از این دست نیاز به جنگیدن است و ما در کنار یکدیگر به خوبی مبازه کردیم.

 

دیدگاه‌ها