کد خبر : 1670940 | 08 اسفند 1398 ساعت 02:42 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار گواردیولا؛ صعود سیتی هنوز قطعی نشده است

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی به بازیکنانش هشدار داد کار صعود آنها هنوز نهایی نشده است.

هشدار گواردیولا؛ صعود سیتی هنوز قطعی نشده است

به گزارش "ورزش سه"، منچترسیتی در دیداری دشوار و در شرایطی که با گل ایسکو از رئال مادرید عقب افتاده بود، در 15 دقیقه پایانی نمایش فوق العاده ای ارائه داده و با نتیجه 1-2 رقیب نامدارش را مغلوب کرد. پپ گواردیولا ضمن ابراز رضایت از این نتیجه مدعی شد آنها شرایط دشواری را تجربه کرده اند و حالا سیتی موفق به غلبه بر اوضاع شده است.

 

1481521

 

پپ گواردیولا گفت: "ما برای کسب پیروزی راهی اینجا شده بودیم و در نهایت موفق به انجام این کار هم شدیم. اگر یک باشگاه بتواند از نظر فاکتوری چون تجربه به چنین شرایطی غلبه کند، آن تیم منچسترسیتی خواهد بود. وقتی ما نمایش بهتری ارائه می دادیم این رئال مادرید بود که به گل رسید و وقتی آنها بهتر بازی می کردند، ما توانستیم دروازه حریف را باز کنیم، دیگر فوتبال اینگونه است.

 

من به یاد دارم که در دیدار یک چهارم نهایی چند فصل قبل در استادیوم آنفیلد، ما فوق العاده خوب بازی می کردیم و تمام ضربات حریف تبدیل به گل می شد. البته این فقط بخش اول ماجرا بود و هنوز صعود به مرحله بعدی نهایی نشده، اما در لحظه می توانیم از کسب این پیروزی لذت ببریم. روز یکشنبه ما یک بازی فینال پیش رو داریم. ما باید به روند اخیر در لیگ برتر ادامه داده و در نهایت برای دیدار برگشت مقابل رئال مادرید آماده شویم. البته باید بگویم که در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم.

 

من بسیار به عملکرد تیمم افتخار می کنم، اما این فقط اولین گام بود، ما یک بازی دیگر نیز داریم و کار صعود هنوز تمام نشده، پس باید آرام بودم. ما می دانستیم در نیمه دوم و در 20 الی 30 دقیقه پایانی، رحیم استرلینگ می تواند در زمین عملکرد درخشانی ارائه دهد و همین اتفاق نیز رخ داد."

 

 

دیدگاه‌ها