کد خبر : 1670955 | 08 اسفند 1398 ساعت 10:48 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلوگیری از کرونا و تیم ملی در اولویت هستند

تعطیلی، سرنوشت نهایی لیگ برتر والیبال؟

به نظر می رسد با تصمیماتی که اتخاذ شده لیگ برتر والیبال در مسیر تعطیلی کامل قرار دارد.

تعطیلی، سرنوشت نهایی لیگ برتر والیبال؟

به گزارش "ورزش سه"، در سالی که تیم ملی والیبال ایران قرار است در المپیک 2020 شرکت کند، اولویت از سوی فدراسیون بعد از ورود داورزنی حضور پرقدرت شاگردان کولاکوویچ در توکیو مدنظر قرار گرفت و به همین خاطر لیگ خیلی زود به تعطیلات نیم فصل رفت.


برای شروع دوباره بعد از پایان رقابت های انتخابی المپیک، فدراسیون رضایت باشگاهها را گرفت تا مرحله پلی آف به صورت فشرده و در تعطیلات نوروز 99 انجام شود. 


در شرایطی که باشگاههای لیگ برتری برای این اتفاق با فدراسیون همکاری کردند و هر هفته 2 بازی انجام می دادند، اما شیوع ویروس کرونا به دردسر جدیدی تبدیل شد. 


فعلا فدراسیون والیبال دستور به لغو تمامی مسابقات از جمله لیگ برتر داده و در جلسه ای که با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار شد، فدراسیون در نظر داشت لیگ فعلا تعطیل اعلام کند، اما به نظر می رسد باشگاههایی که هزینه های زیادی برای حضور در لیگ برتر کردند، زیر بار این مساله نرفتند. 


با توجه به تعداد زیاد بازی های باقی مانده از لیگ برتر و محدودیت برای ارسال نام تیم قهرمان ایران جهت شرکت در جام باشگاههای آسیا و از سوی دیگر آغاز برنامه های آماده سازی تیم ملی جهت حضور در المپیک، لیگ برتر سرنوشتی جز تعطیلی نخواهد داشت.


البته برخی باشگاهها پیشنهاداتی به فدراسیون ارائه کردند؛ از جمله اینکه پیمان اکبری، سرمربی تیم شهرداری ارومیه اعلام کرده بود به خاطر عدم ورود کرونا به شهر ارومیه، تمام تیم ها به این شهر سفر کنند و مسابقات به صورت فشرده در ارومیه برگزار شود.


باید دید تصمیم نهایی فدراسیون برای ادامه لیگ برتر که تاکنون چند بار به تعطیلی رفته و با شرایط عجیبی پیگیری شده، چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها