کد خبر : 1670957 | 08 اسفند 1398 ساعت 10:51 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالک زمالک گفته بود شاید بازی نکنند

جنجال بزرگ فوتبال مصر فقط به خاطر لجبازی

باشگاه مصری زمالک که به دلیل عدم حضور در دربی بزرگ قاهره مقابل الاهلی باعث شد این بازی انجام نشود حالا در انتظار روبرو شدن با مجازات‌های سنگینی است که انتظارش را می‌کشد.

جنجال بزرگ فوتبال مصر فقط به خاطر لجبازی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زمالک مصر یکی از دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار کشور مصر و شهر قاهره درحالیکه همه چیز مهیای برگزاری دربی قاهره بین زمالک و الاهلی بود از حضور در استادیوم و بازی در دربی خودداری کرد تا این دربی حساس و پرتماشاچی برگزار نشود. رسانه‌های مصری می‌گویند زمالک حالا منتظر است تا با مجازات‌های سنگین ناشی از این اقدام خود روبرو شود.

 

1481571

 

داورهای دربی قاهره وقتی متوجه شدند که زمالک در وقت مقرر برای حضور در مسابقه وارد زمین چمن نشده، حدود یک ساعت منتظر ماندند تا شاید بازیکنان زمالک وارد استادیوم شوند. در این دربی که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود، داور لیتوانیایی بازی در نهایت بعد از یک ساعت تصمیم گرفت بازی را لغو کند و پیروزی 2-0 در این بازی به حریف زمالک، الاهلی اهدا شد.

 

زمالک البته می‌گوید قصد شرکت در این دربی را داشته ولی به دلیل وضعیت بد آب و هوایی آن روز قاهره در ترافیک مانده اما فدراسیون فوتبال مصر این ادعا را رد کرده و گفته که اتوبوس تیم زمالک برای رسیدن به استادیوم با هیچ مشکل و مانعی روبرو نبوده است.

 

این اقدام پرتنش نتیجه صحنه‌های عجیب و غریبی است که اخیرا در پایان دیدار دو تیم در سوپرجام مصر اتفاق افتاد. دو تیم زمالک و الاهلی که برای انجام سوپرجام فوتبال مصر به ابوظبی سفر کرده بودند در نهایت کارشان به ضربات پنالتی انتهای بازی رسید که زمالک موفق شد 4-3 به پیروزی برسد. اما بلافاصله بعد از ضربات پنالتی بازیکنان دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و نیمکت دو تیم هم به این درگیری‌ها اضافه شدند.

 

1481570

 

چند بازیکن هر دو تیم به دلیل آن درگیری‌ها محروم شدند و مرتضی منصور رئیس باشگاه زمالک هم به مدت سه بازی از هر نوع فعالیت فوتبالی منع شد. منصور پیش از روز دوشنبه تهدید کرده بود که به دلیل یک طرفه بودن احکام انضباطی فدراسیون، ممکن است بازیکنان زمالک در دربی روز دوشنبه وارد استادیوم ملی قاهره نشده و در این دربی بازی نکنند. 

 

دیدگاه‌ها