کد خبر : 1671006 | 08 اسفند 1398 ساعت 15:11 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش نرسید، ترکمان جایگزین آقایی؛

ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن مشخص شد

امیرقلعه نویی 11 بازیکن اصلی خود را برای حضور در دربی اصفهان مشخص کرده است.

ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ نوزدهم علیرغم تمام مخالفت هایی که برای برگزاری بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، از ساعتی دیگر آغاز می شود و با انجام سه بازی در روز آینده خاتمه پیدا می کند؛ دیدارهایی که بدون هوادار و در شرایطی ویژه برگزار می شوند.


امیرقلعه نویی که دیدار تیمش برابر پرسپولیس لغو شد و به زودی کمیته انضباطی حکم آن دیدار را اعلام می کند، امروز در ورزشگاه فولادشهر به دنبال سه امتیاز بازی است و ترکیب زیر را برای این مسابقه به شرح زیر انتخاب کرده است.


سرمربی سپاهان از پیام نیازمند در دروازه استفاده کرده و شایان مصلح و محمد طیبی دو مدافع میانی تیم هستند.


نکته قابل توجه در ترکیب طلایی پوشان، بیرون ماندن سعید آقایی از ترکیب اصلی و اولین حضور مهدی ترکمان به عنوان مدافع چپ است. همچنین مرتضی منصوری نیز در دفاع راست بازی خواهد کرد.


رفیعی، کیانی و نورافکن سه هافبک میانی سپاهانی ها خواهند بود و مثلث خط هجومی تیم نیز در غیاب کی روش با سجاد شهباززاده به عنوان مهاجم هدف و محمدرضا حسینی و محمد محبی به عنوان وینگرهای چپ و راست شکل گرفته است.

 

1480567


ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن:


پیام نیازمند- مهدی ترکمان، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.


 
دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن از ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به میزبانی سبزهای اصفهانی آغاز می شود.

دیدگاه‌ها