کد خبر : 1671009 | 08 اسفند 1398 ساعت 15:34 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش انتقادی مارکا بعد از شکست رئال برابر سیتی

برنابئو؛ از منظره وحشتناک تا حیاط خلوت رقبا!

سانتیاگو برنابئو چند سالی است که دیگر ورزشگاهی ترسناک برای تیم های حریف رئال محسوب نمی شود.

برنابئو؛ از منظره وحشتناک تا حیاط خلوت رقبا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شب گذشته رئال مادرید در زمین خود به سیتی 1-2 باخت تا صعود به دور بعد لیگ قهرمانان حالا دشوارتر شود. خوشحالی 3400 هوادار سیتی در بخش شمالی ورزشگاه برنابئو پایانی بود بر دیداری که رئال تا دقیقه 78 پیروزی را در چنگ خود داشت.

پیروزی تیم حریف بر رئال در برنابئو در یکی دو سال اخیر به اتفاقی عادی تبدیل شده است و برنابئو حالا دیگر ورزشگاهی ترسناک برای رقبا نیست. اتفاقی که برای باشگاهی مثل رئال مادرید یک امر عادی محسوب نمی شود.

زمانی خورخ والدانو ستاره و مربی سابق رئال به برنابئو لقب منظره ی وحشتناک داده بود اما حالا این ورزشگاه به مامنی برای تیم های رقیب رئال تبدیل شده است.

 

 

1481644

 

 

فصل جاری رئال در دور گروهی سه بازی خانگی داشت. ابتدا برابر بروژ به تساوی 2-2 رسید در حالی که تا دقایق پایانی 1-2 از حریف بلژیکی عقب بود. سپس گالاتاسرای را 6-0 شکست داد و در نهایت برابر پی اس جی در حالی که تا دقیقه 80 با دو گل پیش بود، به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

فصل گذشته رئال در دور گروهی 0-3 به زسکا باخت و ویکتوریا پلژن را نیز به زحمت 2-1 شکست داد. در یک هشتم نهایی نیز رئال که 1-2 در آمستردام پیروز شده بود، در بازی برگشت و در برنابئو 1-4 به آژاکس باخت و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت.

 

دیدگاه‌ها