کد خبر : 1671064 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:22 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بکام به احتمال جذب مسی و رونالدو

دیوید بکام امیدوار است در آینده بتواند مسی و رونالدو را به آمریکا و تیم اینتر میامی بکشاند.

واکنش بکام به احتمال جذب مسی و رونالدو

به گزارش "ورزرش سه"، دیوید بکام می گوید که باشگاه اینتر میامی که متعلق به اوست، شانس خوبی برای جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره دنیای فوتبال دارد.  کاپیتان بارسلونا و مهاجم یوونتوس هر دو اخیرا به انتقال به آمریکا ربط داده شده اند و گفته می شود که تیم تحت مالکیت بکام می تواند مقصد موردنظر آنها باشد.

 

 

Lionel Messi & Cristiano Ronaldo Transfer Update: David Beckham Responds to Barcelona and Juventus Star’s Link to Inter Miami, Says ‘Options Open for Both’

 

 

شایعاتی در این میان به گوش می رسد که این باشگاه که اولین بازی خود در لیگ ام ال اس را روز یکشنبه برابر لس آنجلس انجام می دهد، می تواند این دو بازیکن را برای اضافه شدن به ترکیب تیم خود اغوا کند.

ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید که چهارشنبه در یک شوی معروف آمریکایی حاضر شده بود درباره احتمال رخ دادن این اتفاق گفت: « اداره اینتر میامی شاید سخت ترین کاری باشد که در زندگی ام انجام داده ام اما از شرایط راضی هستم.

خوب می دانید ما گزینه های زیادی اینجا در میامی داریم. ما با بازیکنان متفاوتی تماس گرفتیم که شانس حضور در تیم ما را داشتند. هرکس به عنوان یک مالک دوست دارد بهترین بازیکنان را در تیم خود داشته باشد و اگر ما این شانس را داشته باشیم که بازیکنانی مانند کریستیانو یا مسی را به تیم اضافه کنیم، عالی خواهد بود. من به عنوان یک ورزشکار احترام زیادی برای آنها قائل هستم و اگر بتوانیم آنها را جذب کنیم عالی است. ممکن است در آینده شانس بالایی برای جذب شان داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها