کد خبر : 1671416 | 10 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

فان باستن: مسی بدون شک بهتر از رونالدو است

مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند می‌گوید کسانی که معتقدند کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی فوتبالیست بهتری است از فوتبال چیزی نمی‌فهمند.

فان باستن: مسی بدون شک بهتر از رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با اظهار نظر جدید خود وارد مناقشه پردامنه درباره برتری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نسبت به یکدیگر شده و مدعی شد کسانی که معتقدند رونالدو نسبت به لیونل مسی فوتبالیست بهتری است از فوتبال چیزی نمی‌فهمند.

 

1482168

 

سالها است که بسیاری در دنیای فوتبال درباره اینکه کدام یک از این دو ابرستاره فوتبال دنیا فوتبالیست بهتری است مشغول بحث و مناقشه هستند. انتخاب کردن یکی از این دو به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا به واقع دشوار است. این دو چه از نظر افتخارات و جوایز و چه از نظر تاثیرگذاری‌شان بر فوتبال مدرن بسیار نزدیک به هم هستند.

 

مارکو فان باستن حالا وارد این مناقشه شده و نشان داده که به شدت طرفدار ستاره آرژانتینی بارسلونا است. او در گفتگو با کوریره دلو اسپورت در این باره گفت:" کریستیانو بازیکن بزرگی است ولی کسانی که می‌گویند او نسبت به مسی فوتبالیست بهتری است از فوتبال چیزی نمی‌فهمند یا به دلیل مشکلی که با مسی دارند این حرف را می‌زنند".

 

1482169

 

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت:" مسی منحصربفرد است. فوتبالیستی که تقلید کردن و تکرار کردنش غیرممکن است. هر پنجاه سال یا صد سال یکبار شاهد ظهور فوتبالیستی مثل او هستیم. مسی از همان بچگی نشان داده که یک نابغه فوتبالی است".

 

 

 

دیدگاه‌ها