کد خبر : 1671099 | 08 اسفند 1398 ساعت 19:32 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم بدون زمین تمرین و مدیر، جام نخواهد گرفت

استقلال که در کورس قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و حتی شهر خودرو قرارداشت در سیرجان باخت تا از مدعیان جام فاصله بگیرد.

تیم بدون زمین تمرین و مدیر، جام نخواهد گرفت

به گزارش "ورزش سه "استقلال تهران دومین باخت خود را در نیم فصل دوم در سیرجان به گل گهر داد تا از کورس قهرمانی جا بماند.در شرایطی که بیماری کرونا و تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران تمام تیم ها را از لحاظ ذهنی آسیب پذیر کرده است ،در این بین داستان استقلال کاملا متفاوت است.


 آن ها علاوه بر مشکلات عمومی و همه‌‌گیر، دیشب ساعت 17:30 به سیرجان پرواز کردند و بعد از رفت و برگشت به دلیل نقص فنی نهایتا بعد از پنج ساعت به محل اسکان خود رسیدند که بزرگترهای تیم نیز در این خصوص اعتراضاتی داشتند؛ بازیکنانی که همزمان با این اتفاقات در تهران اظهارات متفاوتی از اعضای هیئت مدیره خودبدون توجه به مشکلات پرواز تیم در خصوص اتفاقات باشگاه در ماه های گذشته و استعفا و انتخاب مدیر عامل جدید و سرپرست جدید می شنیدند.


شایعه تعویض سرپرست تیم و حمایت سرمربی از او، دعوت کمیته انضباطی باشگاه از آنالیزور تیم و جلوگیری سرمربی باشگاه از حضور او در جلسه کمیته انضباطی، نداشتن زمین تمرین مناسب و برگزاری تمرین با توپ در سالن وزنه در هفته گذشته را اضافه کنید به تمام مشکلات فوق که بیش از توان یک تیم آن هم در شرایط استقلال است.


اما بازیکنان استقلال همان هایی هستند که ماه قبل در همین روز الریان را در قطر به چهار میخ کشیدند و پنج گل به این تیم زدند اما مدیران تیم  توجهی به زمین تمرین و خواسته های بازیکنان ندارند و دود آن فقط به چشم هوادارانی رفته که از شرایط استقلال کلافه شده اند.


مدیران استقلال خیلی راحت بدون توجه به شرایط جدول و انتظارات هواداران، استقلال را بدون تمرین به سیرجان فرستادند تا استقلال که با فوتبال پرفشار نفس همه تیم ها را در نیم فصل اول می گرفت ،نایی برای تغییر نتیجه برابر گل گهر بدون تماشاگر نداشته باشد.


همین هیئت مدیره در جنگ تصاحب پست نتوانست آیاندا پاتوسی را که مورد تایید کادرفنی، بازیکنان، هواداران، کارشناسان و اهالی رسانه بود را جذب کند تا پاتوسی این روزها گل های سه امتیازی برای فولاد رقیب استقلال بزند.


هوادار استقلال خسته و ناامید از قصه های تکراری چند سال گذشته از مدیر عامل جدید خود فقط آرامش و یک زمین تمرین مناسب می خواهد. خواسته ای که از نان شب هم  واجب تر است. اگرچه امروز، روز تلخی برای استقلال بود اما یادتان باشد که  این تیم  جام حذفی و رقابت لیگ قهرمانان آسیا را در دسترس خودمی بیند و رقابت در لیگ برتر نیز فعلا ادامه خواهد داشت، هرچند که پرسپولیس فاصله قابل توجهی با مدعیان دیگر گرفته است.

 

محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها