کد خبر : 1671175 | 08 اسفند 1398 ساعت 22:40 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع سنگربان سابق سیتی از راموس: اخراج نادرست بود

جو هارت دروازه‌بان سابق منچسترسیتی به دفاع از سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید برخاسته و می‌گوید راموس در دیدار دیشب مقابل سیتی نباید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شده.

دفاع سنگربان سابق سیتی از راموس: اخراج نادرست بود

به گزارش "ورزش سه"، جو هارت، دروازه‌بان سابق منچسترسیتی می‌گوید در بازی دیشب سیتی مقابل رئال مادرید که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در خانه رئال برگزار شد، اخراج سرخیو راموس کاپیتان رئال در دقایق پایانی بازی تصمیمی نادرست از سوی داور بوده. جو هارت می‌گوید راموس در این صحنه بدشانسی آورده و اخراج از بازی حق او نبوده است.

 

در بازی دیشب درحالیکه رئال 2-1 از سیتی عقب افتاده بود و تنها پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود راموس به دلیل خطایی که روی گابریل ژسوس که در موقعیت گلزنی قرار داشت انجام داد، با دریافت کارت قرمز مستقیم از میدان اخراج شد. در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود سیتی به پایان رسید و راموس حالا قادر به حضور در بازی برگشت مقابل سیتی در اتحاد نخواهد بود.

 

1481793

 

جو هارت که در حال حاضر در برنلی بازی می‌کند سابقه 266 بازی برای  سیتی را دارد. جو هارت در مصاحبه با بی‌تی اسپورت در این باره گفت:" راستش را بخواهید آن صحنه به نظر من نه خطا بود و نه کارت قرمز داشت. ژسوس منتظر بود که راموس شانه‌اش را لمس کند. بدترین سناریو می‌توانست این باشد که داور به ژسوس به خاطر شبیه‌سازی یک کارت زرد بدهد".

 

سنگربان سابق سیتی در ادامه گفت:" اما اتفاقی که افتاد این بود که ژسوس با زیرکی کاری کرد که کاپیتان، رهبر و اسطوره رئال نتواند در بازی برگشت به میدان برود".

 

1481713

 

دیدگاه‌ها