کد خبر : 1671210 | 09 اسفند 1398 ساعت 09:59 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و واکنش عجیب به گلزنی ستاره برزیلی

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، واکنش جالبی نسبت به گلزنی فرد نشان داد.

سولسشر و واکنش عجیب به گلزنی ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که در این فصل روند پر نوسانی داشته شب گذشته در اولدترافورد، میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 5--0 شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

 

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی دیشب درباره عملکرد بازیکنانش گفت: " تعداد زیادی از بازیکنان با پیشرفت روبرو شده‌اند. مک تومینای بعد از مصدومیت بازگشته و پیشرفتش نیز زیاد بوده است. درباره فرد اما شک داشتم که در زمان گلزنی بعدی او زنده خواهم بود یا نه چرا که او خیلی در موقعیت‌های گلزنی قرار نمی‌گیرد. هرچند که این تنها یک شوخی بین من و فرد بوده است."

 

 

 

1481967

 

 

سولسشر درباره عملکرد اودیون ایگالو و برونو فرناندز نیز گفت: " آن ها شروع فوق‌العاده‌ای در منچستر یونایتد داشته اند و اهداف کاملاً صحیحی در سر دارند. این دو باعث ایجاد موقعیت های زیادی برای ما شدند؛ هرچند که بعد از اخراج بازیکن کلوب بروژ بازی تا حدود زیادی به پایان رسید.

 

تیم ما در بازی لیگ برتر برابر منچسترسیتی نیز در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده ای به نمایش گذاشت و فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرد. در نیمه اول این بازی خوب بودیم اما قطعاً در آن دیدار نیز فوق العاده ظاهر شدیم."

 

 

1481952

دیدگاه‌ها