کد خبر : 1671213 | 09 اسفند 1398 ساعت 10:12 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

آژاکس؛از تار و مار کردن رئال تا حذف برابر ختافه(عکس)

آژاکس با وجود پیروزی در بازی دیشب برابر ختافه اما در مجموع با نتیجه ۳-۲ در مقابل این تیم اسپانیایی شکست خورد و از دور رقابت های لیگ اروپا کنار رفت.

آژاکس؛از تار و مار کردن رئال تا حذف برابر ختافه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس فصل گذشته یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا بود. این تیم هلندی با عملکردی ناباورانه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم نهایی نیز راه یافت و حتی می توانست راهی فینال هم بشود اما بدشانسی مقابل تاتنهام به آژاکس اجازه این اتفاق را نداد.

 

مدعی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های فصل گذشته چمپیونزلیگ حالا حال و روز خوبی را تجربه نمی‌کند. این تیم فصل گذشته با شکست حریفان قدرتمندی مثل رئال مادرید و یوونتوس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده بود اما با ازدست دادن برخی ستاره های خود در تابستان مثل ماتیاس دی لیخت و فرانکی دیونگ حالا وضعیت عجیبی را در فصل جاری پشت سر می گذارد.

 

 

1481971

 

 

1481970

 

 

در همین رابطه آژاکس بعد از حذف ناباورانه از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان و سوم شدن در گروه خود بعد از والنسیا و چلسی به رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت. این تیم در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی با دو گل از ختافه شکست خورد اما بسیاری معتقد بودند که تیم اریک تن هاگ در دیدار برگشت شرایط را تغییر خواهد داد. آژاکس دیشب در یوهان کرایوف آرنا میزبان ختافه بود و با نتیجه ۲-۱ نیز به پیروزی رسید‌ اما در مجموع ۳-۲ شکست خورد تا حذف تلخ و ناباورانه از رقابت‌های لیگ اروپا داشته باشد.

 

 

1481972

 

 

1481973

دیدگاه‌ها