کد خبر : 1671240 | 09 اسفند 1398 ساعت 14:18 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل ژسوس:

یکی از مهمترین گل های زندگی ام را به رئال زدم

ستاره برزیلی منچسترسیتی از گلی که چهارشنبه شب وارد دروازه رئال کرد، بسیار خوشحال است و البته می گوید که نسبت به صعود تیمش اطمینان ندارد.

یکی از مهمترین گل های زندگی ام را به رئال زدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک در پیروزی 1-2 منچسترسیتی بر رئال مادرید که چهارشنبه شب حاصل شد، گابریل ژسوس نقشی اساسی داشت. او گل اول تیمش را با ضربه سر در دقیقه 78 به ثمر رساند و دقیقه 87 نیز باعث اخراج سرخیو راموس شد.

سیتی با پشتوانه این پیروزی باارزش، حالا دست بالا را برای صعود به یک چهارم نهایی دارد و رئال ممکن است برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی از رقابت ها کنار برود.

 

 

1482002

 

 

ژسوس ستاره برزیلی 22 ساله سیتی در مصاحبه با آاس گفت:« خیلی خیلی خوشحالم. گلی که به رئال زدم، از مهمترین گل های دوران فوتبالم بود. بازی دشواری بود و همه از قدرت و حاکمیت رئال در لیگ قهرمانان باخبرید. به همین دلیل بسیار خوشحالم و اطمینان دارم که آن شب بزرگ را همیشه به یاد خواهم داشت. حالا باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم چرا که کار تمام نشده است و اصلا به صعود اطمینان نداریم. رئال همیشه رئال است و کیفیت بسیار بالایی دارند. باید با احتیاط و تمرکز فراوان پای به بازی برگشت بگذاریم.»

 

ژسوس ادامه داد:« ما تیمی قدرتمند هستیم و همیشه گفته ام که یک تیم باکیفیت نیز روی نیمکت داریم. تمام بازیکنان سیتی باید برای چنین روزهایی آماده باشند. ما برای همه جام ها می جنگیم و زمانی که اعلام شد در ترکیب ثابت بازی با رئال هستم، از هر لحاظ آماده بودم. می دانستم که می توانم تفاوت ها را رقم بزنم.»

 

خطای احتمالی روی راموس در صحنه گل اول:« خیر؛ اصلا خطا نبود و یک صحنه معمولی در فوتبال بود. نگاهی روی توپ بود و می خواستم زودتر از راموس ضربه سر بزنم. در نهایت گلزنی کردم و آن را جشن گرفتم.»

 

اخراج راموس:« من با گلر تک به تک می شدم و راموس مرتکب خطا شد. اخراج درست بود و حرفی درش نیست. برای راموس احترام زیادی قائلم چرا که یکی از بهترین های تاریخ است. در نهایت او کار خودش را انجام داد و من هم کار خودم را.»

 

 

1481793

دیدگاه‌ها