کد خبر : 1671242 | 09 اسفند 1398 ساعت 13:57 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: نقطه قوت کلوپ دوستی او با بازیکنان است

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، از قهرمانی احتمالی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به عنوان یک امر دشوار یاد کرد.

مانه: نقطه قوت کلوپ دوستی او با بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد از ۲۷ بازی قبلی خود رکورد خارق العاده ۲۶ برد و تنها یک تساوی را به جای گذاشته اند؛ موضوعی که حالا تیم یورگن کلوپ را در آستانه پایان دادن به طلسم سی ساله باشگاه و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

 

با وجود اینکه بسیاری از قهرمانی احتمالی لیورپول در این فصل لیگ برتر، به عنوان یک قهرمانی ساده یاد می‌کنند اما سادیو مانه اعتقاد دیگری دارد. او گفت: " آسان؟ اوه آرزو می کنم همینطور بوده باشد. ما می‌دانیم که لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و اگر شما می‌خواهید در یک بازی پیروز شوید باید ۱۰۰ درصد توان تان را ارائه دهید. این همان کاری است که ما همیشه سعی در انجام آن داریم ولی باید به تلاش سخت خود برای رسیدن اهداف مان ادامه دهیم.

 

هدف ما از ابتدا قهرمانی در لیگ بود ، بنابراین اگر آن را کسب کنیم ، برای باشگاه و هواداران بسیار عالی خواهد بود."

 

 

1449259

 

 

مانه درباره کلوپ گفت: " او یک مربی فوق العاده است که برای باشگاه و بازیکنان بسیار خوب عمل می کند. او روش خاصی در انجام کارها دارد و مسئولیت بیشتری به بازیکنان خود در زمین می دهد که بسیار مهم است. در عین حال او با بازیکنان خود بسیار دوست است و همین یکی از نقاط قوت او به حساب می آید."

 

 

مانه در باره افزایش تعداد هواداران لیورپول طی یکی دو سال گذشته نیز گفت: " دو سال پیش چنین نبود. هواداران منچستر یونایتد ، بارسلونا و رئال مادرید بیشتر بودند اما اکنون همه جا لیورپولی است. وقتی لیورپول بازی می کند گویی تیم ملی مسابقه می دهد و برای همین قهرمانی یک امر بزرگ خواهد بود."

دیدگاه‌ها