کد خبر : 1671247 | 09 اسفند 1398 ساعت 14:39 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

رادو؛ ستاره ای که قلب‌ها را می‌رباید!

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان اهل کرواسی پرسپولیس، یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم دربین هواداران محسوب می‌شود.

رادو؛ ستاره ای که قلب‌ها را می‌رباید!

به گزارش "ورزش سه"، رادو که در دیدار قبلی پرسپولیس مقابل سپاهان و در حساس ترین بازی نیم فصل قرار بود به جای علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس باشد، با لغو آن مسابقه چند روز دیگر برای حضور در چارچوب و نیمکت نشین کردن دروازه بان شماره یک تیم ملی، صبر کرد.

 

بوژیدار که این فصل هیچ گلی نخورده بود و در آخرین بازی اش مقابل نساجی درخشش قابل توجهی در واپسین حضور کالدرون روی نیمکت پرسپولیس داشت، در برابر شهرخودرو نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد اما در نیمه دوم بازی با حریف مشهدی، دروازه اش با ضربه سر تماشایی فرشاد فرجی باز شد تا نوار کلین شیت هایش در این فصل پاره شود و اولین گل در لیگ نوزدهم را دریافت کند. رادو در این مسابقه چهار پنج سیو فوق العاده داشت و بازهم نقش اثربخش خود را برای پرسپولیس تکرار کرد.

 

1482015

 

همین نمایش باعث شد که فضای شبکه های اجتماعی پر از تصاویری مربوط به این گلر کروات باشد که در چهار فصل گذشته، یک نیمکت نشین آرام و یک دروازه بان استاندارد برای پرسپولیس در صورت لزوم بوده است. کسی که بدون جنجال با بیرانوند رقابت کرده و حالا باتوجه به افت مقطعی علیرضا، جلوتر از او در دو مسابقه حساس فصل به میدان رفته است.

 

از زمانی که یکی از مربیان لیگ برتر فوتبال ایران، رادوشوویچ را بازیکنی خواند که برای مشت نشان دادن به هواداران به ایران آمده، مدت زیادی نمی‌گذرد اما او با شخصیت حرفه ای و تمرین و زحمت، کاری کرده که مهر ابطال بر آن جملات کنایه آمیز بخورد.

 

1482014

 

1482012

 

عکس ز سعید زارعیان

دیدگاه‌ها