کد خبر : 1671288 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 1 گل ریحان البرز0؛

لیگ‌یک/ جدال شش امتیازی مدعیان به سود خوشه طلایی

خوشه طلایی ساوه که روز گذشته مربی خود را روی نیمکت تیم نساجی مازندران دید، امروز در ادامه رقابت های لیگ یک با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد.

لیگ‌یک/ جدال شش امتیازی مدعیان به سود خوشه طلایی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک مصاف دو تیم خوشه طلایی و گل ریحان البرز بود که در پایان با تک گل امیرمحمدعبادزاده که در دقیقه 42 به ثمر رسید، به سود تیم میزبان خاتمه یافت.


دو تیم در شرایط مشابهی به این دیدار رسیده بودند؛ خوشه طلایی 43 امتیازی بود و گل ریحان البرز 40 امتیازی تا هر دو تیم همچنان شانس زیادی برای خودشان جهت صعود به لیگ برتر قائل باشند.


روی نیمکت مربیان دو تیم نیز شرایط چندان ایده آل به نظر نمی رسد؛ در ساوه پس از اینکه عاشوری از این تیم جدا شد، حضور فکری هم که عملکرد خوبی داشت، چندان طول نکشید و این مربی به نساجی مازندران پیوست و روز گذشته نیز با سه گل ماشین سازی را درهم کوبید تا خوشه طلایی بدون مربی به مصاف امروز پا بگذارد. در جبهه مقابل نیز سکان هدایت گل ریحانی ها پس از تغییر مالکیت چندان باثبات به نظر نمی رسد و باید دید محمد نصرتی که نتایج خوبی با این تیم گرفت، چه تصمیمی خواهد گرفت.


با این پیروزی تیم خوشه طلایی 46 امتیازی شد تا در رتبه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد ولی گل ریحان که سه امتیاز حساس را در مصاف با یکی از رقبای مستقیمش از دست داد، 40 امتیازی باقی ماند تا رتبه هفتم را به خود اختصاص بدهد ولی همچنان مانند مس رفسنجان، مس کرمان، خوشه طلایی، آلومینیوم اراک، نود ارومیه و بادران که رتبه های اول تا ششم را به خود اختصاص داده  اند، برای خودش شانس صعود قائل خواهد بود و با امیدواری به بازی های پیش رو می اندیشد.


البته که پس از این مصاف، اولین گامی که مسئولان دو باشگاه در صدد حل آن خواهند بود، تصمیم گیری در رابطه با شرایط نیمکت هایشان در بازی های باقی مانده است.

دیدگاه‌ها