کد خبر : 1671291 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:50 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

500 هوادار 90 دقیقه به من فحش دادند

عنایتی: معنی بازی بدون تماشاگر را هم فهمیدیم!

سرمربی سرخپوشان پاکدشت می گوید در بازی بدون تماشاگر 500 تماشاگر حضور پیدا کردند.

عنایتی: معنی بازی بدون تماشاگر را هم فهمیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در پایان بازی با نود ارومیه وقتی با تبریک گزارشگر شهر ارومیه بابت تساوی روبرو شد گفت: یک طوری تبریک می گویید انگار ما بازی را برده ایم. تساوی اصلا خوشحال کننده نیست و جای تبریک ندارد.

 

او ادامه داد: واقعا فوتبال دست کسانی است که جای تعجب دارد، یک زمان فوتبال دست فوتبالی ها بود. نمردیم و معنی فوتبال بدون تماشاگر را هم فهمیدیم.

در این زمان گزارشگر پرسید که آیا شما هواداری در این استادیوم می بینید که عنایتی به این شکل به آن پاسخ داد: بله شما گزارشگر این شهر هستید و نباید هم تماشاگران را ببینید ولی من که 90 دقیقه از 500 هوادار فحش خوردم این مسائل را می بینم.

 

وی افزود: از مسوولان تیم نود تشکر می کنم که بازی را زودتر برگزار کردند تا ما به پرواز برسیم ولی نمی دانم در مورد بازی چه بگویم، فنی حرف بزنم یا از اتفاق هایی که کنار زمین رخ می دهد. انشاالله همه چیز درست می شود.

سرمربی سرخپوشان در مورد داوری بازی گفت: بازی صحنه خاصی نداشت و داور بهترین تصمیم های ممکن را گرفت.

در ادامه دوباره گزارشگر در مورد بی تماشاگر بودن بازی صحبت کرد که عنایتی به این شکل به آن جواب داد: بازهم می گویم شما نباید هم تماشاگران را ببینید و من باید ببینم که می بینم.  اینکه بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود اتفاق خوبی نیست، البته بازی ها اسما بدون تماشاگر است. یک نفر اگر این بیماری را بگیرد غیر قابل جبران است و باید فکری به حال این موضوع کرد و فکر می کنم تعطیلی لیگ به نفع فوتبال است.

 

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که چرا دستکش پوشیده هم گفت: برای کرونا است دیگر، نمی دانیم این ویروس از کجا قرار است وارد بدن شود. البته من شنیدم ارومیه تنها یک مورد ابتلا به این بیماری را داشته است و خدا را صد هزار  مرتبه شکر.

دیدگاه‌ها