کد خبر : 1671296 | 09 اسفند 1398 ساعت 17:04 | 148.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار پاسخ ایجنت ستاره ایرلندی

پرسپولیس آنتونی استوکس را تهدید کرد

مهاجم ایرلندی پرسپولیس که علیرغم گذشت دو هفته از پایان مهلت مرخصی‌اش خیال بازگشت ندارد با تهدید باشگاه مواجه شد.

پرسپولیس آنتونی استوکس را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس بار دیگر با عدم پایبندی به تعهد قراردادی‌اش خبرساز شده و با تداوم حضور در امارات و بی توجهی به تصمیم باشگاه اکنون با تهدید مدیران تیم مواجه شده است.


مهاجم ایرلندی سرخپوشان که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم اضافه شده، در شرایطی که با توجه به ناآمادگی بدنی از ترکیب اصلی آنها دور بود و تنها در دقایقی از بازی فرصت حضور در بازی را به دست می‌آورد، از اعتماد کادرفنی به بدترین شکل ممکن سود برد تا مرخصی طولانی مدتش اکنون به حاشیه بزرگی تبدیل شود.

 

یحیی گل محمدی که در پایان دیدار با الشارجه با درخواست مرخصی این بازیکن برای ملاقات با فرزندش موافقت کرده بود، اکنون با چالش بزرگی مواجه شده و او با گذشت 10 روز، هنوز دبی را به سمت تهران و بازگشت به اردوگاه این تیم ترک نکرده است.

 

1478662

 

در این راستا بعد از اینکه سرمربی سرخپوشان از قرار دادن این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه خبر داده بود، باشگاه نیز با بررسی قرارداد وی و اعلام شروط و بندهای درج شده طی تعهد طرفین اولتیماتوم نهایی خود را متوجه ایجنت و این بازیکن کرده است. طی این قرارداد با توجه به سابقه حاشیه‌ای این بازیکن، جرایم سنگینی برای تاخیر و بی انضباطی‌های صورت گرفته بود که باید منتظر پاسخ اینجت آنتونی استوکس ماند.

 

استوکس پیش از این قصد داشت با اشاره به مشکلات ویروس کرونا و درگیری ایران با این موضوع آن را به عنوان مساله‌ای برای غیبت خود اعلام کند که استعلام صورت گرفته از سوی مسوولان و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد استوکس نمی‌تواند به این موضوع بعنوان دستاویزی برای عبور از قراردادش بسنده کند. در نهایت جرایم در نظر گرفته شده در خصوص تاخیر، غیبت و عدم همراهی تیم در مسابقات رسمی باعث خواهد شد تا استوکس مبلغ بالایی را به عنوان جریمه در صورت عدم توافق با این تیم بدهکار شود و باید دید واکنش مهاجم ایرلندی خبرساز و مدیربرنامه خارجی او برای این موضوع به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها