کد خبر : 1671300 | 09 اسفند 1398 ساعت 17:22 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فکری؛ راز پیروزی نساجی در بازی با ماشین‌سازی(عکس)

خوشبین ترین طرفدار تیم نساجی در بازی با ماشین سازی فکر نمی کرد نساجی حریف را با 3 گل شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چنین انتظاری هم از محمود فکری و دستیارانش نمی رفت به این خاطر که آنها به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته بودند و اصلا فرصتی برای القای ایده های تاکتیکی خود به تیم نداشتند. اما با این حال برد تیم نساجی در بازی با ماشین سازی تنها یک اتفاق نبود چون با ارایه یک بازی خوب به دست آمد.

 

محمود فکری اما در فرصت کوتاهی که برای آرایش نساجی در بازی با ماشین سازی داشت تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد. از جمله اینکه حسین ماهینی را به پست تخصصی اش برگرداند. با این جابجایی احسان قهاری به روی نیمکت رفت و حامد شیری هم به قلب خط دفاعی تیم برگشت و در کنار مجتبی بیژن بازی کرد. مهدی نظری هم از ابتدا در ترکیب ثابت نساجی به جای نوید عاشوری بازی کرد که مصدوم شده است و رحمان جعفری هم با تصمیم محمود فکری در نوک خط حمله نساجی به میدان رفت؛ در حالی که در هفته های اخیر به بازی گرفته نمی شد. با این تغییرات نساجی در بازی با ماشین سازی با هارمونی بیشتری بازی کرد و در نهایت بازی را 3-0 برد.

 

1482077

 

با این حال شاید راز پیروزی نساجی در برابر ماشین سازی جدا از این ایده های فنی تشویق محمود فکری به سختکوشی بازیکنان بود. اینکه برای موفقیت باید جنگید و در زمان اشتباهات یکدیگر را تشویق کنند که خود این کار را به خوبی انجام می داد. با اینکه بازی در دقایق ابتدایی با حملات ماشین سازی آغاز شده بود و در همان دقایق ابتدایی می رفت با اشتباه یکی از بازیکنان خط دفاعی نساجی، ماشین سازی به گل برسد اما محمود فکری در کنار خط تیمش را تشویق می کرد و با اعتماد به نفس تیمش را هدایت کرد و در نهایت نساجی مزد سختکوشی و جنگندگی خود را با 3 گل گرفت. محمود فکری در اولین تجربه مربیگری روی نیمکت نساجی به خوبی روحیه جنگدگی را به شاگردانش القاء کرد. او که در دوران بازیگری در خط دفاعی استقلال بازی می کرد به خوبی می داند جنگندگی و دوندگی است که می تواند تاکتیک تیمی را در زمین به خوبی پیاده کند.

 

1482078

 

محمود فکری در حالی سرمربی نساجی شد که این تیم بازی های سختی را پیش رو دارد و او این ریسک را به جان خرید چون نشان داده مربی سختکوش و مبارزی است.

 

1482076

 

عکس: نصیر مقدری

دیدگاه‌ها