کد خبر : 1671303 | 09 اسفند 1398 ساعت 17:42 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

امیر خلیفه اصل:

بازی باید سه هیچ به سود ما تمام شود

سرمربی استقلال خوزستان مدعی است که با توجه به خروج حریف، بازی باید به سود آنها خاتمه یابد.

بازی باید سه هیچ به سود ما تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دیدار دو تیم استقلال و ملوان در خوزستان با تساوی دو – دو پیش می‌رود، در نهایت اعلام یک ضربه پنالتی به سود آبی‌پوشان با اعتراض شاگردان محمد احمدزاده همراه شد تا آنها از زمین خارج شوند.


سرمربی استقلال خوزستان درباره نیمه کاره ماندن بازی گفت: بازی سختی بود و به بچه ها گوشزد کرده بودیم. سر غافلگیری گل خوردیم اما بچه ها اینقدر شخصیت بالایی دارند که توانستند جبران کنند. با اطمینان می گویم که پنالتی بود اما تشخیص مدیریت ملوان خروج از زمین بود.


خلیفه اصل درباره اینکه به نظرش با توجه به اتفاقات رخ داده، شرایط و نتیجه بازی به چه شکل خواهد بود گفت: ما تابع قانون هستیم اما به نظرم قانون می گوید که باید بازی سه بر صفر به نفع ما شود.


وی درباره اینکه طی حضورش در چهار دیدار اخیر روی نیمکت استقلال خوزستان به موفقیت دست یافته‌اند گفت: خیلی خوشحالم که دل مردم خوزستان و هواداران مان را شاد کنیم. من کاری نکردم و بچه ها همدل شدند و باید از آنها تشکر کنم. از آقایان آل نعمه و نصاری باید تشکر کنم. هنوز اتفاقی نیفتاده و باید بازی به بازی پیش برویم.


خلیفه اصل درباره شیوع بیماری کرونا نیز گفت: سلامت جامعه مهم است. به نظرم اگر امکان این باشد که این فشردگی کاهش یابد خوب است. ما امروز تماشاگران خود را به عنوان یار دوازدهم در اختیار نداشتیم. مردم خوزستان از این فوتبال لذت می برند و ما امروز تنها بودیم. خوشحالم که امروز برنده شدیم و امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشیم.

دیدگاه‌ها