کد خبر : 1671319 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:14 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

رفتن دراگان تاثیر منفی اش را گذاشت

سراج: برای موققیت باید 300 درصد تلاش کرد

سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید نبود دراگان اسکوچیچ تاثیر منفی اش را روی کار این تیم گذاشت.

سراج: برای موققیت باید 300 درصد تلاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سایپا گفت: از هواداران مان تشکر می کنم چون 4 هفته سخت را پشت سر گذاشتیم، جدایی آقای اسکوچیچ تاثیرش را روی ما گذاشت و امیدوارم روی تیم ملی تاثیر مثبت بگذارد.

 

او ادامه داد: بازی بود که هم سایپا می توانست پیروز شود و هم ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من به بچه ها گفته ام برای موفقیت صد در صد نه، 300 درصد باید تلاش کنیم. باعث افتخارم است که سرمربی صنعت نفت هستم و امیدوارم برای این تیم مفید باشم.

 

سرمربی صنعت نفت در مورد تاثیر منفی رفتن اسکوچیچ می گوید: ایشان یک دفعه رفتند و طبیعی است که تیمی که در رده چهارم است ضربه می خورد.

سراج در مورد ناراحتی بازیکنان از اسکوچیچ گفت: الان جو تیم بهتر شده است، در 4 هفته قبل هم حق مان باخت نبود اما امیدوارم در بازی های آینده بهتر کار کنیم و این نتایج را جبران کنیم.

 

او در مورد کمک شرکت نفت به باشگاه های تحت پوشش این وزارت خانه هم گفت: پارس جم و نفت مسجدسلیمان این کمک ها را گرفته اند اما برای ما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

سرمربی صنعت نفت در مورد تعطیلی لیگ به خاطر بیماری کرونا هم گفت: فکر می کنم بهتر است این اتفاق رخ بدهد تا برای بازیکنان اتفاقی نیفتد. البته این تصمیم کلان ورزش است.

 
سراج در مورد اعتراض جهانی و ال کثیر به تعویض هم گفت: بازیکن وقتی تعویض می شود طبیعی است که ناراحت باشد. از نظر من این موضوع هیچ مشکلی ندارد.

دیدگاه‌ها